Gå til innhold

Sikringen gikk ..

Ranger emnet

relbert

Anbefalte innlegg

Her en dag gikk plutselig sikringa til dashbordet, og til de tre målerne under stereoanlegget .. trodde jeg .. men klarer ikke å finne ut av hvilken sikring det er .. det er da jeg begynner og lure på om det kan väre noe annet som gjör det ..

bilen er tyskimportert og jeg kan ikke et ord tysk .. kjenner meg rimelig dum .. har funnet ut at haynes manual ikke er blitt produsert til 94 mod 80 ..

finnes det noen sider på internett som ka guide meg gjennom sikringsboksen

har varit på audiforhandler her i sverige, men de måtte ha bile inn på verksted til den nette sum av 500 spenn og det blir for dröyt ..

Audi 80 quattro competition B4

Saab 9000icc 2.0l 16v doch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her en dag gikk plutselig sikringa til dashbordet, og til de tre målerne under stereoanlegget .. trodde jeg .. men klarer ikke å finne ut av hvilken sikring det er .. det er da jeg begynner og lure på om det kan väre noe annet som gjör det ..

bilen er tyskimportert og jeg kan ikke et ord tysk .. kjenner meg rimelig dum .. har funnet ut at haynes manual ikke er blitt produsert til 94 mod 80 ..

finnes det noen sider på internett som ka guide meg gjennom sikringsboksen

har varit på audiforhandler her i sverige, men de måtte ha bile inn på verksted til den nette sum av 500 spenn og det blir for dröyt ..

Kan du ikke bare sjekke alle sikringene a?...like lett det??...

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, har oxo en tysk importert bil, der lysene forsvant slik du sier, det som gjorde dette, og som jeg vet flere har vært plaget med er ledningene som ligger ved hengslene til bagasjelokket som er klemt i stykker, da forsvinner lysene i indstrumentene, og oxo ryggelys og tåkelys etterhvert.. Husker desverre ik nr på sikringen i farta.. lykke til!!!

--- =) ---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt uklart her, var det lyset i instrumentene som forsvant? I såfall er det mulig det er "dimmeren" du justerer lysstyrken i instrumentene som er dårlig.

Jepp. Dashbordbelysning og du vet de tre instrumentene

(oljetrykk, oljetemp, batterispenning)

som er plassert ovenfor giret har ingen belysning.

Tviler veldig på at det er dimmern da dette hendte så plutselig.

Vet du av noen guide, en anvisning, bruksmanual, el lignende på internet fx ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, har oxo en tysk importert bil, der lysene forsvant slik du sier, det som gjorde dette, og som jeg vet flere har vært plaget med er ledningene som ligger ved hengslene til bagasjelokket som er klemt i stykker, da forsvinner lysene i indstrumentene, og oxo ryggelys og tåkelys etterhvert.. Husker desverre ik nr på sikringen i farta.. lykke til!!!

Har sjekket dette nå, og de er fine de. Så da er jeg ett steg närmere.

Ganske pinsamt irriterende dettan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider