sony Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 skal selge poloen min og trenger hjelp til å sette en ca pris på den. det er en 95mod 1,3i som har gått 243000km, men ikke tegn til slitasje. normal komp og avgass, bruker normalt med olje ca 0,3l på 15000km. bilen har følgende styling: fk-automotive 60-40 senkesett fk automotive angel eyes lexus baklykter rieger sideskjørt (m3 type) ikke på bilde rieger bakfanger fk-automotive frontfanger m3 speil sportseksos med dtmstuss. taklukespoiler med bremselys. badlook nye asa(bbs) felger med kant (ikke på bilde) alle org delene følger med. Siter -95 polo6N -91 sierra -84 golf2 www.home.no/polo6n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Med den motoren og den km kan dui nok ikke forlange så mye.... Hvorfor selge? Listepris min ifjor da den hadde gått 100'km var 95' og det er en CC med 1,6 og 97 mod...Han sa at jeg kunne kanskje få 110' hvis jeg traff rette typen som var veldig int i akkurat min bil med mine mods... Så uten at jeg har veldig peiling tipper jeg at du kan MAX få 60' for den... Men det spørs hvem du treffer også da....Men LANG km og ikke engang 1,4 drar nok ned mye...men treffer du ei bærte som syntes den er helrå vet man jo aldri... Bare mine tanker... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony Skrevet November 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 håpte på å vertfal få en 35-40000 for den Siter -95 polo6N -91 sierra -84 golf2 www.home.no/polo6n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Det var vel mer realistisk tenkt ja...Start iallefall på 40 å se... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg