DonBambus Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 har en Audi S2 Coupe. Har kan eg slå av og på diff sperren med en knapp inne i coupe'en, denne slår seg av automatisk i 25km/h. men det er bare til å klippe en ledning så er det problemet fix. det eg lurer på om noen vet hvor mye denne sperren egentlig tåler. er dette noe eg fint kan kjøre med når eg skal leke meg litt og breie litt ? mvh Nils Siter Seat 1.8 Sport 2000 - Solgt etter 3mnd Audi S4 Varebil 1993 - Kondømt etter 4mnd Audi S2 Coupe 1991 - Solgt Toyota Carina 1.8 Ultra 1996 - Bruksbilen :D Mazda RX2 1972 - Prosjektet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Quattro systemet er skuddsikkert. Tåler alt.. Ta opp knappen, koble om fartssperra og trykk inn når du skal ha det morro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bar1 Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Yeah right! Vær litt forsiktig. Har sett litt for mange sprengte differ til å støtte KennethAs forslag. Hvis det er litt glatt på veien (regn, snø, is) er det ikke noe problem for diffen. Er det helt tørt og godt grep, skal det ikke alt for mye til før diffen går. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DonBambus Skrevet November 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 ja, ok. blir nok når det er vått og snø ja. for glad i dekkene og bilen til å drifte på tørt føre.. Siter Seat 1.8 Sport 2000 - Solgt etter 3mnd Audi S4 Varebil 1993 - Kondømt etter 4mnd Audi S2 Coupe 1991 - Solgt Toyota Carina 1.8 Ultra 1996 - Bruksbilen :D Mazda RX2 1972 - Prosjektet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DonBambus Skrevet November 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Hvordan gjør kobler eg av slik at den ikke slår seg av i 25km/h bare for å vere heilt sikkert på at ikke gjør noe tull.... Siter Seat 1.8 Sport 2000 - Solgt etter 3mnd Audi S4 Varebil 1993 - Kondømt etter 4mnd Audi S2 Coupe 1991 - Solgt Toyota Carina 1.8 Ultra 1996 - Bruksbilen :D Mazda RX2 1972 - Prosjektet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samoz Skrevet Oktober 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2010 Hvordan gjør kobler eg av slik at den ikke slår seg av i 25km/h bare for å vere heilt sikkert på at ikke gjør noe tull.... Fult klar over at det er lenge siden tråden ble brukt! Men har en fin forklaring på hvilken boks og ledningen som skal "vekk". Under baksetet sitter det 3 "bokser" (enheter), den midterste, altså, den under midten av setet er enheten til diffen. Ut av boksen går det 3 slanger, og 1 kontakt med 5-6 ledninger. Du har en BLÅ ledning med HVIT stripe, denne gjør at den slår seg av med 25 Km/t. Klipper du den, har du sperre så lenge sperra holder (du kan fortsatt slå den på og av som du vill, men den går aldri automatisk av lenger). Siter Audi 100 2,3 Avant Quattro prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg