Gå til innhold

Klar for ny bil snart...

Ranger emnet


Majty

Anbefalte innlegg

Ja da er jeg klar for ny bil.

Riktignok skjer ikke dette før i jan\feb, men liker å være litt tidlig ute.

Noen spm følger da:

 

1)Jeg kommer til å ha et budsjett på MAX 90 lapper. Kravene mine er:

-Ikke eldre enn 91

-Sprek

-Driftsikker. Ikke noe Cosworth(etter det jeg har hørt) ;)

 

2) Det jeg har nå er en 90-91 modell Golf II 1,8GL 90hk. Minimalt med overflaterust men noen små skader i lakken er det samt noen roser i ruten. Bilen starter og går som ei klokke. Register reim netopp skiftet (1000km siden). EU godkjent fram til slutten av 2007. Hvor mye kan jeg regne med å få for denne? Trenger kun en ca pris.

 

Takk på forhånd!

X-Audi a4 1,8t - Solgt *dypt savnet*

X-Golf II 1,8L '90 - Solgt

X-Porche 911 '02 banebil i skapet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er jeg klar for ny bil.

Riktignok skjer ikke dette før i jan\feb, men liker å være litt tidlig ute.

Noen spm følger da:

 

1)Jeg kommer til å ha et budsjett på MAX 90 lapper. Kravene mine er:

-Ikke eldre enn 91

-Sprek

-Driftsikker. Ikke noe Cosworth(etter det jeg har hørt) ;)

 

2) Det jeg har nå er en 90-91 modell Golf II 1,8GL 90hk. Minimalt med overflaterust men noen små skader i lakken er det samt noen roser i ruten. Bilen starter og går som ei klokke. Register reim netopp skiftet (1000km siden). EU godkjent fram til slutten av 2007. Hvor mye kan jeg regne med å få for denne? Trenger kun en ca pris.

 

Takk på forhånd!

 

 

Her har du en bil som er nyere enn 1991, meget driftsikker, sprek som få og er i tillegg meget komfortabel. Disse blir ganske tøffe med styling fra Wald. Resultat: En bil som kjører fra mye på motorveien (hvor man kjører mest) og som faktisk er brukendes i hverdagen.

 

Wald-styling kan du få kjøpt her

 

Golfen kan du vel sette 19.000,- på i utgangspunktet. Kommer an på hvor mye utstyr (stereoanlegg, felger etc.) som følger med. Husk. 19.000,- føles mye billigere enn 20.000,- ;)

UTSOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan like godt beholde golfen for å skille seg ut fra mengden da :p

 

s13 er den nye norske folkebilen.

:thanks en til som har skjønt det!!! når du drar på treff er det flere 200Sx biler en golfer...

kan jo importere Veteran bil fra statene da... til maks 90k kan du få mye tøft!!

men da ryker jo noen av kravene dine da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke den finnes med ratte på "rett" side...

de ble bare prod med rattet på høyre siden,men detter er faktisk døds morro, liten og SPREK bil med kompressor og intercooler.

 

ikke om men NÅR du kjører forbi noen sittet du helt oppi føreren på bilen du passerer(vart du skræmt no?!) hehe!

 

Du kan jo ringe Tom på japan auto for et tilbud ferdig regget. de har hatt bilen inne en stund.

 

Svein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår