Sharp Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Kan ikke noen her lage den bakfangeren for meg, for det er det fineste jeg har sett på 740 :D Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Kan ikke noen her lage den bakfangeren for meg, for det er det fineste jeg har sett på 740 :D tipper den er svensk! å tenk deg DEN bakfanger'n, som I TIlLEGG snakker SVENSKT! :D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Tungt modifiserte saker fra Halljø Styling og Plast & son... Har brukt noen timer på å få det slik det er nå! Er IKKE stabilt fra fabrikk!! Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Bakfangeren er "one of a kind", skal betale MEGET godt hvis j skal lage fler!! :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 hmm..enten er det jeg eller deg kenneth som ikke er enige om hva "bak fanger'n" egentlig er..jeg trodde det var snakk om den "snÿgga blonda bruden" jeg! men om du lager de også må du si ifra!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 He he... Sorry! Men hu der er nok produsert i Danmark!! :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg