Gå til innhold

Pimp my ride

Ranger emnet


audioteam

Anbefalte innlegg

Lagde selv en tråd om det elementet for to dager siden eller no, etter at jeg hadde sett det på pimp my ride. Men fikk litt pryl da ja, fordi det var vist tatt opp på forumet en hau av ganger før ;\

 

Her blandt annet:

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=85381&page=1&pp=15

 

Men heftig greier! :)

'10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tråden etter jeg hadde posta den , beklager .

Pimp my ride er grei underholdning . men synes american shopper og rides er mere interresante .

 

Husker Audiobahn hadde et heftig element som var ca 30", var utstilla på mannmessa for noen år siden .

Så litt heftig ut og veide over 100 kilo :)

 

Synes denne og er litt kul selv om det er bare 21"

post-3-1131453870.jpg

Buret er ikke en del av innstalasjonen :)

Driver Audioteam .

Leder i Acap .

Agent for Ice Audio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men vi vinkler tråden over på TV underholdning .

Har sansen for det at de fabrikerer selv, skulle hatt noe av det verktøyet de disponerer :)

Mener har kjøpt inn utstyr for fresing av egne felger men vet ikke om det er vist på tv enda .

 

Discovery er en knallkanal .

 

Mvh

Driver Audioteam .

Leder i Acap .

Agent for Ice Audio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men vi vinkler tråden over på TV underholdning .

Har sansen for det at de fabrikerer selv, skulle hatt noe av det verktøyet de disponerer :)

Mener har kjøpt inn utstyr for fresing av egne felger men vet ikke om det er vist på tv enda .

 

Discovery er en knallkanal .

 

Mvh

Jeg har vel sett alle episodene av Pimp My Ride, både engelske og amerikanske, alle American Chopper, Rides, Monster Garage og Overhaulin'. Holder nå på å pløye meg igjennom American Hot Rod, det er akkurat det samme som American Chopper, bare det er fra verkstedet til Boyd Coddington:)

 

 

Alle disse programmene er bra og viser at de kan det de driver med, bortsett fra amerikanske Pimp My Ride, der gjør de så ræva arbeid at fy. Men det representerer nok ikke det arbeidet de gjør på andre kundebiler, er nok bare fordi PMR skal gå fort og koste så lite som mulig.

 

Skulle laget et program i noe av samme konseptet som disse her i Norge også, reist rundt å sett hva folk holder på med i kjeller og garage:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår