Gå til innhold

Hvilke Tennplugger skal jeg kjøpe?

Ranger emnet

RaCk

Anbefalte innlegg

Originally posted by RaCk

Da er det på tide med et bytte av tennplugger til Zafira. Er det noe stor forskjell på typer? Noen typer jeg burde unngå? Har lite peil på slikt. :) All hjelp tas imot med stor takk.

Hvis jeg sier som læreren jeg hadde på Mekk, så var det kun én plugg type og det var NGK. Noe annet skulle ikke brukes. Denzo kunne til nød gå ann å bruke for å komme seg til en plass hvor de solgte NGK. Bosch er flinke til å lage ekstralys men pluggene deres er ubrukbare.

De gammle er fortsatt eldst. Og de skifter aldri mening. :D

1994 VW Golf TDK

2000 Yamaha Dragstar 1100

x 2006 Bombardier Outlander 800

x 2006 Bombardier Rally

x 1982 "Chewy" Corolla DX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DE nye HALO-pluggene er dyre, men gir bedre effekt og mindre drivstoff forbruk se på hjemmesiden deres for referanser. At de ghamle er eldst faller på sin egen urimelighet. Ta f.eks dekk. Hvem vil kjøpe den samme dekktypen/merket til sin bil som stod på bilen da den var ny???

"Alle" vet jo at dekk på nye biler har vel så mye med prisavtaler mellom dekkfabrikantene og bilprodusentene å gjøren som hva som egner seg best på bilen.

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg foretrekker champion..

Ikke bare at jeg er sponset av dem. men så prøvde jeg ut en ny type som dem fikk laget i fjor... hevet tomgangen min med ca 250-300 RPM.....

og no jævli effekt ut av dem oxo!..

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider