KaffeKarsK Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Skulle gjerne hatt noen andre baklykter, evt tips til styling av sedan baklykter? Har en 97mod sedan.. Siter [o] Nissan Almera 1,4 100hk Sedan 1998 [x] Audi A4 1,8 Turbo Quattro 1996 STV [sOLGT] [x] VW Passat 1,9TDi Syncro 1997 [solgt] [x] Golf 2 Syncro 1990 [sOLGT] [x] Audi 80 16V Quattro 1991 [sOLGT] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Det foreligger ingen stylingbaklykter til sedan modellen, du kan finne dårlige lexus utgaver til hatchen. Dog du kan skaffe deg noen japanske JDM lykter (de er orginale), dersom du er veldig heldig og har over 5000,- ++ . - Samt kan japansk. Du kan dog lakke eller sote de lyktene du har, eller prøve å lage egne glassfiber-lykter. Det finnes eksempler på dette - som er gjort på hatchen. Eneste sjangse jeg vet for å prøve å evt. være så heldig å få fingra i noen er følgende måte: Almera Owners Club - send en PM til Andrew som kaller seg for Shiny_blue. eller gjør det samme på Pulsar Group of Australia (helst) - han ser jeg på som eneste sjangse for å skaffe deg andre lykter, om dette finnes (må det ha dukket opp etter at jeg solgte min almera, uansett er han et levende leksikon) - evt eneste sjangse for å få tak i JDM lyktene. hils fra meg :P PS: det vil ta TID før du får svar, iallefall på AOC! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Så søt du er....! Flott du belærer andre når du ikke engang klarer å følge bilforumets regler og skrive bokmål... :P Hvor har jeg skrevet at 45 profil er mindre enn 40? har 40 selv, er overlykkelig og veldig fornøyd med de.. så skjønner ikke helt hva du mener nå.... :wonder: Det han skriver er at profil er ikke milimeter, det er prosent av dekkbredde... 40 profil på 205 dekk = 82mm dekkhøyde ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Im4ge Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Dere virker som godt og vel oppegående folk når det gjelder mekking. Har noe jeg lurer på angående girkula i min nissan almera. Jeg vil gjerne bytte bestefarlooken i bilen, så jeg kjøpte ei girkule, men får ikke av den gamle. Er det bare å røske til? Er redd for å ta i for mye og evt. ødelegge noe. :S Mvh Svein Siter Nissan Almera- Grandpamobile Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Ta en rørtang, og en klut rundt girkulen, så vrir du den rundt og til slutt slepper det - så kan du dra den opp. Det kan nok lønne seg å varme opp selve kulen med en hårføner etc. Dersom du skal bytte kulen, kan du jo likegjerne kutte av girstangen under den eksisterende kulen - for å få en lavere "billigversjon" av en shortshift. =) Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Im4ge Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Nice. Takk for tipset. Endelig ny girkule ;) Siter Nissan Almera- Grandpamobile Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halseth Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 noen som skaffer grenrør til almera? 97mod 1,6sr.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bøyum Skrevet September 24, 2008 Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 Hey!! e det noen som selger Almera N15 fase2 baklykter her? -Christoffer http://www.bruktdeler.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg