keirn Skrevet April 20, 2003 Rapporter Share Skrevet April 20, 2003 Bilen er i heeeelt nydelig stand, gammal mann som har eid den siden den var ny... men.. den er jo så trøtt så trøtt. Dere som har peil, hva er det for slags maskiner man kan stappe ned i disse(med tilhørende gir) som gir "litt" mer effekt? Er definitivt ikke redd for å jobbe med den. Siter VW og Dodge, en tynn röd linje :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet April 20, 2003 Rapporter Share Skrevet April 20, 2003 M5 motor skulle gli rett nedi, tror jeg. Løp og kjøp Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet April 20, 2003 Rapporter Share Skrevet April 20, 2003 Fettern min stappa ned en 3.5l fra en 735. Tror ikke han måtte modifisere noe spesielt. Men du må huske på at du må forsterke bremser o.l. så du ikke kjører deg i hjel og sånn ;) Bilen finner du på http://home.no.net/aryx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet April 21, 2003 Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 En m3 motor (s14) er vel det enkleste, men så godt som alle bmw motorene har blitt montert i e30. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keirn Skrevet April 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Originally posted by aryx Fettern min stappa ned en 3.5l fra en 735. Tror ikke han måtte modifisere noe spesielt. Men du må huske på at du må forsterke bremser o.l. så du ikke kjører deg i hjel og sånn ;) Bilen finner du på http://home.no.net/aryx Er ikke HEEELT amatør da.... Noen som har noen forslag til hva som passer av bremser, evt om noen har noe liggende? Siter VW og Dodge, en tynn röd linje :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet April 21, 2003 Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Sjekk ut http://www.motorleistung2000.com så ser du hva som kan stappes ned i en E30 Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keirn Skrevet April 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Hehe, det så trangt ut med V12'ern der.... Men det meste går altså, tenkte på en 745 maskin jeg da.. Siter VW og Dodge, en tynn röd linje :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet April 21, 2003 Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Hehe, nei sier ikke du er en amatør :D Vet ikke om bremsene fra 745 går over, men m3-bremser skal vel funke, eller så er jo 325 bremsene bedre, dempere og sånn er endel tykkere enn 318 også mener jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keirn Skrevet April 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Hadde vel tenkt meg skrubein uansett. Noen som har noen lure triks slik at vinklene ikke blir så gale bak når man senker mye ? Siter VW og Dodge, en tynn röd linje :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet April 21, 2003 Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Jeg stemmer for m5 3.6l motor og stooor turbo :) Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keirn Skrevet April 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Joa, men det får ikke lov til å koste allverden Siter VW og Dodge, en tynn röd linje :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet April 21, 2003 Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Originally posted by VS&T Joa, men det får ikke lov til å koste allverden da er det værre, men en m5 motor koster vel ikke stort fra tyskland? eller en m3 motor? En M3(e36) motor med neddreide orginlastempler klare vist 5-600hk med turbo i følge de som har greie på sånt Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet April 21, 2003 Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Vis det ikke skal koste all verden, så turbo konverterer du den du har. Monter bremser fra 325, dem er godkjent opp til 220hk. Bedre bremser en det er dyrt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet April 21, 2003 Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Hmmm 1.8 4 cyl, er vel ikke alt for mye å hente ut av den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keirn Skrevet April 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 dessuten er det gassermotor, så det er ikke noe jeg engang gidder å begynne på. Nei.. det får bli en 6'er av noe slag tenker jeg. Siter VW og Dodge, en tynn röd linje :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg