G60 Racing Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Lurer litt på og kjøpe meg et lite lager av deler som skal monteres til våren. har tenkt litt på Frontfanger: http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=4304&PHPSESSID=c61a67307d24e9e7030e5171efa529ec Emblemfri grill og grill spoiler : http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=1758&PHPSESSID=c61a67307d24e9e7030e5171efa529ec +++ Noen forslag til flere ting elller anternativer det det jeg allerede har sett på??? Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Hva med bare å glatte ut orginalfangeren og få en clean bil. Pakfeifer er sikkert bra, hvis du liker ris look Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet November 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Hva med bare å glatte ut orginalfangeren og få en clean bil. Pakfeifer er sikkert bra, hvis du liker ris look Har begynt på clean look bak ved emblem fjerning men ikke sikker på om vill ta den helt ut... :D Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Full Phat Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Emblemfri grill og grill spoiler : http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=1758&PHPSESSID=c61a67307d24e9e7030e5171efa529ec når det gjelder grillen så tror jeg at du burde ta en titt på Ebay. jeg kjøpte min grill m/list til ca 600,- ink frakt fra Tyskland. Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Polo Classic: Jeg har problemer med å finne noen til å glatte ut frontfangeren min. Du er jo så gira på den looken at jeg tenkte kanskje du visste hvem som gjør det? Sorry ble litt O.T. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Polo Classic:Jeg har problemer med å finne noen til å glatte ut frontfangeren min. Du er jo så gira på den looken at jeg tenkte kanskje du visste hvem som gjør det? Sorry ble litt O.T. Hvem sin bil er det der?? Utrolig grom ass! Radojeppe Gleder meg til vi får sånn;) cheers Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Hvem sin bil er det der?? Utrolig grom ass! Radojeppe Gleder meg til vi får sånn;) cheers uhm, ikke for å være noen form for "Party-pooper" men, har ikke du nettopp annonsert bilen din til sangs singh ? http://www.bilforumet.net/kjopsalg/showproduct.php?product=4393 Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 uhm, ikke for å være noen form for "Party-pooper" men, har ikke du nettopp annonsert bilen din til sangs singh ?http://www.bilforumet.net/kjopsalg/showproduct.php?product=4393 Det har jeg faktisk;) Men får jeg ikke solgt den så er det FULLT UT;) Får se etter vinteren hva som skjer! Er litt pengemangel fortiden! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Polo Classic:Jeg har problemer med å finne noen til å glatte ut frontfangeren min. Du er jo så gira på den looken at jeg tenkte kanskje du visste hvem som gjør det? Sorry ble litt O.T. De fleste lakkerere/opprettere gjør vel det? Trenger en som kan plastsveising Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet November 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 var fett med ordenlirg clean look men fremdeles ikke sikker på hva jeg ender på... men blir nok en tur ell to på ebay! :D Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet November 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Noen som hvet hvor jeg greit kan få tak i mono visker til 89 G60? link og pris hadde vert fint! :D Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Eneste som duger IMHO er Bonrath. Viktig å få en med skikkelig saksemekanisme Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet November 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Flere som har funnet noen fete front fangere eller er det flertall for enten helt org. clean look eller bare vanlig rs fanger?! synes den fangeren jeg fant var stilig for den bygger på rs fanger men med cup wings... Håper på flere tips på styling fronten! :D Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 700,- pluss frakt Merke er JOM og alt du trenger følger med, også tuv ! Pm eller mail/msn( s_furuseth@hotmail.com) om noen er intr ! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg