Gå til innhold

Styling

Ranger emnet

G60 Racing

Anbefalte innlegg

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis du trenger mer luft til ic og oljekjøler, kan du vel kanskje bare skjære ut hull i fangeren der nummerskiltet er, og fylle hullet med netting. Så kan du ha nummerskiltet over og ta det av når du skal kjøre på bane. Motoren hungrer ikke så mye etter frisk luft til vanlig, så vidt jeg vet. En god intercooler pakket inn i plast er fortsatt 10 ganger bedre enn den originale :)

Liker prosjektet ditt, men husk å ta vare på det utrolig pene originale designet du har fra før :)

Kris Selbekk

Norwegian emigrant > American Idol

'89 VW Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du trenger mer luft til ic og oljekjøler, kan du vel kanskje bare skjære ut hull i fangeren der nummerskiltet er, og fylle hullet med netting. Så kan du ha nummerskiltet over og ta det av når du skal kjøre på bane. Motoren hungrer ikke så mye etter frisk luft til vanlig, så vidt jeg vet. En god intercooler pakket inn i plast er fortsatt 10 ganger bedre enn den originale :)

Liker prosjektet ditt, men husk å ta vare på det utrolig pene originale designet du har fra før :)

Vet! absolut ingen planer om og ødelegge fine orginale tyske linjer! yodude

Har faktisk tenkt på og mode front fangeren uansett hva jeg ender opp med!

Takk for alle svar!

MVH Magnus

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Da var RS leppen på plass så da er det Grill og grill list igjen, skal ha slik som acoupe har og tror corrado power hadde en for slag men venter på svar...

Ligger får tiden 1 ute på ebay til litt over 120dollar men men...

89 Corrado 16vt projekt!

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var RS leppen på plass så da er det Grill og grill list igjen, skal ha slik som acoupe har og tror corrado power hadde en for slag men venter på svar...

Ligger får tiden 1 ute på ebay til litt over 120dollar men men...

Gått litt av skaftet i dag da jeg fikk lønn og fant ut at ferie pengene også var kommet Så i dag har jeg gått til innkjøp/bestilt:

Block skive til Glader og filter til ISV av Frode (polo classic)

90mm bend og KN filter fra sstuning

Og nå nettopp Rieger grill med list fra tuning.no

skal si pengene går fort ut av kontoen ja! :D

89 Corrado 16vt projekt!

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått litt av skaftet i dag da jeg fikk lønn og fant ut at ferie pengene også var kommet Så i dag har jeg gått til innkjøp/bestilt:

Block skive til Glader og filter til ISV av Frode (polo classic)

90mm bend og KN filter fra sstuning

Og nå nettopp Rieger grill med list fra tuning.no

skal si pengene går fort ut av kontoen ja! :D

Dette blir morro og pent vettØ;)

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvist du blir å style bilen med masse "plast", så vil jeg anbefale hekkvingen til seidl. den er sinnsykt rå i kombinasjon med rieger hekk, sideskjørt og rs front.

en fyr jeg kjenner bygde en corrado med dette oppsettet (tror det var sånn)en gang, men den er desverre vraka nå. jeg lover at det er rått!

Uansett tror jeg dette blir fett! lykke til happyhappy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvist du blir å style bilen med masse "plast", så vil jeg anbefale hekkvingen til seidl. den er sinnsykt rå i kombinasjon med rieger hekk, sideskjørt og rs front.

en fyr jeg kjenner bygde en corrado med dette oppsettet (tror det var sånn)en gang, men den er desverre vraka nå. jeg lover at det er rått!

Uansett tror jeg dette blir fett! lykke til happyhappy

Får se hvor langt jeg skal ta den, hadde egentlig ikke tenkt og style men singh fristet meg med rs leppe og da må jeg jo også ha grill, skal prioritere litt mer under huven fremover nå men lyst på mere styling ved en senere anledning.

Men skal ikke se bort ifra at jeg får flere slike kick som i dag:P

89 Corrado 16vt projekt!

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får se hvor langt jeg skal ta den, hadde egentlig ikke tenkt og style men singh fristet meg med rs leppe og da må jeg jo også ha grill, skal prioritere litt mer under huven fremover nå men lyst på mere styling ved en senere anledning.

Men skal ikke se bort ifra at jeg får flere slike kick som i dag:P

Med slikk rs ad-on leppe vil de se helt teit ut uten sideskjørt, for den bygger så langt ned så bilen ser ut til å ha hakeslepp :omfg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider