Gå til innhold

Styling

Ranger emnet


G60 Racing

Anbefalte innlegg

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Å herregud for en stygg og ødelagt corrado :eek:

Hehe! Det var ikke Corradoen jeg pekte til det var sideskjørtene jeg pekte til;) Men ellers så er BILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLEEEEEEEEEN STØØØØØØØØØG ass;) hehe!

peace;)

GODT NYTT ÅR:D

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må dere ta en titt her gutter. Nytter ikke med styling fra '97

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96941

 

Corrado er vel blandt de få vw som ser bra ut org og skal man style må dette gjøres riktig.

Noe av det som ligger bak at jeg kjøpte corrado er at man kan kjøre til jobb om morgenen og kjøre forbi en buss holdeplass og se at folk peker og nermest sikler etter bilen. Kult med litt sjeldene biler.

Er flere biler som jeg persjonlig synes "Kan" bli veldig fete med styling!

Corrado er en av de men som sagt det må gjøres riktig!

Man skal kunne se at det er en corrado og man skal ikke ødelegge de deilige orginale formene, men biler som f.eks Acoupe sin er stylet på en slik måte at stylingen fremhever de deilige org. formene på corrado!

Dette er etter min mening det man skal oppnå med styling.

Er jo stilig med clean fanger og bakluke, dette er en diskre form for styling, man må nesten vere kjenner for og se det og når man ser det live er det utrolig fett! Men folk har forsjelig mening om hva de synes er fett, det er de monterer STORE potter som vi på forumet nesten detter av stolen da vi ser, men det er det som er det fine med forum.

Man kan legge ut bilder av stylingen man har sett på og få alles mening som jeg har prøvd i denne tråden! Acoupe synes jeg burde ha skjørt da jeg monterer Rs leppe, han har hatt RS leppe og vet da bedre en meg hvordan resultatet blir!

 

Takk for alle svar og meninger i denne tråden!

MVH. Magnus

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

 

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er helt enig med deg, G60 Racing!

Corrado er en spesiell bil som utpeker seg blant vanlige personbiler, målet med f.eks min bil er den ikke kun skal utpeke seg blant de vanlige bilene, men også blant corrado`r. Og da synes jeg ikke man skal style den til det ugjenkjennelige, for man kan jo spørre seg selv hvorfor man skal style en bil som i utgangspunktet er fryktelig pen? blir den da egentlig penere etter den blir stylet?

Svaret mitt på det er at den har visse detaljer jeg ikke er fornøyd med, kan nevne f.eks tåke/blinklys, oransje lys, orginal grill og høyden! Vil heller kalle at jeg "utbedrer" det enn å style.

Men skal man absolutt style med plastikk og så er ikke noe annet enn rs2 front, diskree sideskjørt og en ikke overdreven bakfanger det som kan funke. Slik wide bodykit, diger vinge og den slags drit er det støggeste jeg veit, kan jo funke på en show bil men IKKE NO ANNA!

 

godt nyttår!!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*dra på det men ikke helt enig*

 

Ikke for og vere frekk liksom men hadde blitt celdig kjedelig hvis alle skulle hatt bilen som du beskriver! sleng på clen front og bak luke så er vi enda mer enige (slik som på bildene som polo classic la ut) jeg er glir litt mer over på en mellom ting mellom styling (RS2) og clean bil...

Får se hva resultatet blir å om jeg og dere blir fornøyd! :D

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

 

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for og vere frekk liksom men hadde blitt celdig kjedelig hvis alle skulle hatt bilen som du beskriver! sleng på clen front og bak luke så er vi enda mer enige (slik som på bildene som polo classic la ut) jeg er glir litt mer over på en mellom ting mellom styling (RS2) og clean bil...

Får se hva resultatet blir å om jeg og dere blir fornøyd! :D

 

Får å si det sånn så er den cleane fronten og bak enden en veldig grei sak igrunn. Ta bilen jeg "bygger". 3000 for fangeren og et par lapper for clean bakluke. Når man da tenker på at deler er bestillt og betalt for snart 100k er dette en veldig liten del av bilen. Så biler blir langt fra "like" selvom de skulle hatt lik fanger.

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er Front leppe og grill på plass og montert 90mm bend med kn filter...

liten start på motor modingen som venter, merker faktisk bra forskell på lyd og litt på draget bare ved større filter, bestilt meg en anne oil catch tank så skal lage meg et lite lager som er klart til våren! gleder meg til snøren er borte!!! Skal bli bedre med armen i karmen og rein rado ikke så møkkete og jevelig som den blir nå om dagen! Snufs

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

 

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Kan jo kansje prøve og få ut noen bilder på nettet mens det snør så mye ute at det ikke er noe morsomt og kjøre :mad:

 

Har ikke lagt ut bilder før så får bare prøve! :D

 

Corrado4.jpg

 

Corrado1.jpg

 

Corrado3.jpg

 

Satser på at det funker nå da:D

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

 

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår