G60 Racing Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Takker! :D har ett dilemma.Rs fanger eller ikke... Har RS leppa stående her men... Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Takker! :D har ett dilemma.Rs fanger eller ikke...Har RS leppa stående her men... IKKE! Sånn, der var det problemet ute av verden;) Kule felger forresten, 17"? Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Jeg syns nå det er stilig med RS-front jeg, men det er veldig delte meninger om det. Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Jeg syns nå det er stilig med RS-front jeg, men det er veldig delte meninger om det. Jeg og, om det skulle være noen tvil om det...;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Har jo kjøpt lakk så får vel prøve montere og se da... :D Blir nok bra uansett... Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 er ikke helt gald i slik rs- styling jeg. Men skal innrømme at det blir ikke stygt hvis du gjennomfører det, med en slik leppe du har så vil den bygge vanvittig langt ned. Så da blir sideskjørt og bakfanger ett must ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 har ikke sett ordentlig på det men nå blir det i første omgang motor også tar vi resten som det kommer! Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixern Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 bilde av min gamle bil.... digga den stylinga! custom grill, badlook, lummaskjørt (digger de forhold til m3 look).. fikk MYE pepper for dekoern...så kansje den skulle vært droppa ja. jeg skal bygge ny corrado når mr2en er ferdig...det er sikkert! :hailvw Siter 1x Audi A4 TQ (blod senka å små tuna) 1x Raddo prosjekt 1x Polo 1977 (retro bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 var fet antatt noen detaljer som du også sa! :D Skjønner deg godt corrado er en deilig bil! :D Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Mye morsomt man kan gjøre med de bilene! Ståvv nåvv påvv!:) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixern Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 CorraDon : Din bil er jo ett nydelig eksempel på at Corrado kler å bli stasja opp...syns den er veldi rå :titties: Mye fine CLEANE corradoer å...fint det å... men styling ødelegger ikke corradoen spør du meg,,,men smaken er som baken... Siter 1x Audi A4 TQ (blod senka å små tuna) 1x Raddo prosjekt 1x Polo 1977 (retro bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Sant sagt, så å si, nesten alltid blir det pent, selv om jeg har sett flere heller usmakelige... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixern Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 ja finnes mye usmakelig...alu vinge å slikt er noe corra ikke bør sees med f.eks... Siter 1x Audi A4 TQ (blod senka å små tuna) 1x Raddo prosjekt 1x Polo 1977 (retro bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg