Gå til innhold

Lakkering i oslo området

Ranger emnet

113deluxe

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

økern bil eller hva det nå heter.

Lakkerte stylingen min der.. supert sted.

Ligger ved calberner krysset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odd Holtan Billakkering.. Det en kar som kan arbeidet sitt godt!! Aner ikke hva prisen blir på jobben din, men en prat med han kan jo ikke skade. Han kan kontaktes på:

Postadresse: Kakkelovnskroken 2 0954 Oslo

Telefon: 22165237

Telefaks: 22165040

E-post: oholtan@online.no

Håper dette er til hjelp for deg..

Mvh

- 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n"

x 98 Mod VW Golf IV (solgt)

Stor takk til Anders Fleischer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Tenkte å legge inn en post i denne tråden ettersom den raskt kommer opp om man søker på "lakkering i oslo".

Odd Holtan lakkerte baksjermen på en 9-5 faren min har. Resultatet ble bra, dog noe striper rett over selve hjulbuen. Han ga et meget sympatisk pristilbud, og sa sågar hva han trodde andre lakkverksted ville ta for samme jobben. Og han ga gode anslag!

Når 9-5`en ble skadet på frontfangeren kontaktet jeg Holtan igjen, men da var pristilbudet ikke konkurransedyktig i det hele tatt. Faktisk ganske dyrt.

Så da hørte jeg med Inge Høyes billakkering. De ga et godt pristilbud og lakkerte fangeren. Resultatet ble bra.

Men den samme 9-5`en ble ripet opp på siden på nytt, og Inge Høyes billakkering fikk også denne jobben. Og resultatet ble ikke bra. For det første knakk de det ene festepunktet til dørlisten. Dette reparerte de med noe svarte klissete greier, som selvfølgelig løsnet på vei til hytta med det resultat at listen hang ned på siden av bilen og slo i bakken. De hadde nok ikke regnet med å bli avslørt, men det ble de.

Det er også et hull i klarlakken litt nedenfor listen. Om det har kommet på bakgrunn av listen som løsnet, eller om det har gått hull på klarlakken på en annen måte vites ikke, men det er i hvert fall et hull med diameter ca 5mm i klarlakken.

Nå skal jeg lakkere nederste delen av bakfangeren til en Golf5 samt litt annet småtteri. Skal be om pristilbud fra Holtan, men er det noen som har erfaringer fra andre lakkverksted i Oslo og omegn?

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider