Tombra Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 929'en måtte gjøres klar for vinteren. her er noen bilder. Oppe på bukken. Heftig stuk da :lol: Litt forberedelser: Da er det bare å knittre ivei! Ble også montert hengerfeste. Et bilde før det kom påplass: Tåkelys er også montert, sammens med 2 x 1000-metere: Da er det bare å vente på frosten og snøen, ligger støtt på 11 grader her fortiden men.. MVH Tombra :D Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Godt å se en god gammel bil med riktighjulstrekk! KOS DEG! ;) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole626 Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Ble det sperre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet November 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 100% :thumb Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Hoho, dette blir bra! Personlig blir det ikke sperre på meg, spinner mer en greit nok på snøen uten sperre. Deilig grøftelys. :D Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet November 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Sperra fungerer utmerket! Var litt nervøs for hvordan den ble på tørr asfalt i rundkjøringer osv med sperre, men det er ikke noe problem i det heletatt. Slipper også mye "finere" og kontrolert når jeg gir på nå. Har tålt en god del timer med asfalt-herjing, og ikke minst en tur Trondheim - Oslo - Trondheim med bilhenger! Så sperra er solid den. :D Grøftelysa ble kurrant ja, passet bra inn i orginalfangeren også, med litt vinkelsliper-tilpassning da babyhmm? Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg