Figgi Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 her er en film der det er to stk som står på en bane mens en drifter rundt dem i et 8 tall og rundt en og en person... folk er gale :respect trykk her for å se filmen Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peety Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Han hadde peil!! Noen som melder seg frivillig så skal jeg også prøve det der :hammer Siter Volvo 240 Lazer blue *Volvo 940 Turbo *Volvo 740 Turbo *Volov 745 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Tro om han der hadde kontroll, og visste hva han gjorde da? damndamn wtf? Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Han er jo bare noen cm. unna føttene til de som står der. :D Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg