2RE_Racing Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Go kveld godtfolk! Noen som har eller kjenner noen som har en E30 delebil med originalmontert Defa alarm? Trenger fjærnkontroll! Jeg driver for tiden å montere sentrallås (og alarm?) i kjelken, og fant på garasjeloftet en styringsenhet med navn Defa 3204RF type spectra, med alle ledninger og tilkoblinger. Alarmen har vært montert i en 85mod 323i (ble skrotet for et år siden) Jeg klarer ikke å finne fjærnkontrollen! Den skal være av den nye "looken" med to knapper. Har koblingsskjema og bruksanvisning, så jeg synes det er for galt å hive heile greia. Noen som har, eller kjenner noen som har? Siter Bravo, Mike, Whiskey! -E30 327 turbo - 97 Octavia 1,9tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet November 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Trenger også den motstandsklompen som ligger under/står fast i festet til varmeapparatmotoren, fant eg ut nettopp... :-) Siter Bravo, Mike, Whiskey! -E30 327 turbo - 97 Octavia 1,9tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg