void Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Må bare dele denne lydfilen med dere. Det er altså en gammel Scania. :) link til lydfil Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Oi oi oi.. :D Nice turbo lyd :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
void Skrevet November 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Japp ;D lang og grei dump lyd :D *woopchhh* Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Søt lyd. Kanskje man skulle hatt en motor på rommet. Med timer og autostarter, fin vekkerklokke :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
void Skrevet November 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Hehe, du sier noe der ja. Noe jeg skulle hatt, for jeg har problemer med å våkne tidlig på morran, som oftest når jeg skal på skolen. Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Så var det dette med å poste i rett forum da.... :\ Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
void Skrevet November 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Ok, beklager. Flott at det ble fikset :) Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Herlige lyd!! =) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg