Gå til innhold

Film av Porsche sjåfør som kjører meg redd :S

Ranger emnet

Kverna

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvor har nerva for frykt gjemt seg hos denne mannen der da?

er nok øya mine kansje, men synes hele greia virker litt "speeda" jeg.. en del faktorer inni der som går litt utrolig for "fort" til at det er "normalt"...

men så var det "normalt" da... ingenting normalt med denna karen her iallefall

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal hvertfall vurdere å ansette han som getaway driver under mitt neste kupp :eddie

Er vel ikke mange som hadde tatt oss igjen da tror jeg :cab

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor har nerva for frykt gjemt seg hos denne mannen der da?

er nok øya mine kansje, men synes hele greia virker litt "speeda" jeg.. en del faktorer inni der som går litt utrolig for "fort" til at det er "normalt"...

men så var det "normalt" da... ingenting normalt med denna karen her iallefall

det var vel snak om at det var en gammel rekord på ringen,, så hvor er det speeda opp? sett mye bil film , ikke noe muffens her..er ikke du som er litt speeda he he, ser hvordan han ratter som faen,men kjører jo på grensen..er han racing sjøfør..regner jo med det,siden noen kunne navnet? :thumb :chevy

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en del klipp fra ringen? noen som vil se mere? f1 og skyliner og div? eller skal kanskje lage en ny tråd eller? hva mener dere

Få se flere klipp :thumb

-Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil

-Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil

*Mazda RX7 Type R 1993 (solgt)

*Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert)

*323 GT-X 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider