Gå til innhold

Toyota Supra :D

Ranger emnet

2Fat 2Fly

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilder og info om denne?(større bilder MAO)

Synes denne er Råere enn Vaa sin jeg!

LOL :) Er Stokvik sin Supra det dær. Sort mkIV RHD som ble importert av Reidar/Quicksilver tidligere i år. Motordetaljer vil eieren helst ikke ut med...men man kan vel driste seg til å si at den "går greit" :D

Heftig JBL-anlegg i den også :)

PS! Er min bil som står parkert ved siden av på de bildene dær :)

Ser snurten av yours truly også på ett par bilder ser jeg! :D

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig fin i blå,

Yepp...er etter min mening den blåfargen der og så faktisk en mørkgrønn-greie som er de fineste originalfargene på MkIV Supra :)

er en til i blå her nede som er nydelig, finner ikke bildet, men skal legge ut bilder og filmen fra gatebil snart.. litt treg he he,

Hvem sin Supra er det du tenker på da?

men de med supraene er ikke redde for å spinne litt,, skal prøve å legge ut i helga :)

Det er fordi den er så lett å kontrollere rompa på det...trust me on this! :D

Til og med i originaltrim (slik som min var...lenge :D)...så ETER den opp ett sett med bakdekk på NO TIME :D

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feck...det var bilder av Stokvik Supra'n som var topic'en ja?! :D

Her finner du plenty av high-res bilder av Stokviks Supra...tatt på Gatebil-treffet i Trondheim i sommer :)

http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?p=125128#125128

tenkte det var mulig å hive inn flere supraer men sorry :knob:

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider