Gå til innhold

Mauro sin moped STJÅLET 09.11 klokka 05.50, KRISTIANSAND området

Ranger emnet

Mauro

Anbefalte innlegg

Jeg våknet av at noen startet mopeden min i dag tidlig. Så bare en som kjørte den, mer så jeg ikke...

Skilt opphenget er modifisert litt, ellers ser den helt normal ut. Hebo står på den og mk2 anlegg.

Kan ALLE i Kristisansand området være litt på vakt ?

Ps: Den bråker endel.

Tips på; 90 59 42 41

Måtte poste her også bare så flere ser... Håper det går greit at jeg skriver den på bilforumet.

REGNR: PT 6774

Ble stjålet ifra Hellemyr. Folk ifra slettheia og tinnheia, kan dere se litt rundt ?

BMW M3 Coupé 3.2 1996

xBMW 320ci Cab 2002 Mtech

xVw Golf IV Highline 1999

xBMW 320i Coupé 1993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mopeden din så spesiell at vi alle burde vite hva slags knallert det er? siden du ikke skriver noe om merke osv tenker jeg på :biker

Glemte det... Var så stresset...

Motorhispania Furia Svart

BMW M3 Coupé 3.2 1996

xBMW 320i Coupé 1993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

im on it. synes jeg så en mopp med pt skilter tidligere idag ved slettheia. men jeg skal være på utkikk. jævla idioter ded har ikke noe og gjøre enn å stjele mopeder. de har bokstavlig talt fritidsproblemer.

Jeg har en anelse om at den forsvant til slettheia... Kunne høre den cirka der ifra hellemyr. Jeg så ryggen på fyren i det han stakk :\

Ring du ser noe.

Dette er et dårlig bilde av den. Slik er skilt opphenget.

Bilde45.jpg

Og slik så den ut helt ny... Eneste bildene jeg har, men legger de ved så dere ser hvordan den ser ut.

maurofuria2.jpg

BMW M3 Coupé 3.2 1996

xBMW 320i Coupé 1993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal lete jeg og alex... merk denne mopeden bråker som ette helvete. man kan høre når denne mopeden kommer laaangt vekke for å si det slik. gromlyd fra bunn og kvass på topp. utrolig kjipt når folk skal stjele ting... støtter deg uansett va som skjer om du finner ut vem som har gjort det...

mercedes 190 2.0 L <3

cars whit stars are like women from mars. and we like women don`t we ? :D

style7,carwasher.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så den igår ca kl 1445 ved tinnheia. neste gang skal jeg ta han. og han fortjener en skikkelig :iconsm og deretter :ex_machin. grr irriterer meg at folk tar andres mopper. tok en utlending en gang i å ta moppen til en venn av meg. og steike å han fikk gjennomgå. skal ikke gå i detaljer men han havnet fort bak :jail.

Du skulle ringt med en gang.

BMW M3 Coupé 3.2 1996

xBMW 320i Coupé 1993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så den igår ca kl 1445 ved tinnheia. neste gang skal jeg ta han. og han fortjener en skikkelig :iconsm og deretter :ex_machin. grr irriterer meg at folk tar andres mopper. tok en utlending en gang i å ta moppen til en venn av meg. og steike å han fikk gjennomgå. skal ikke gå i detaljer men han havnet fort bak :jail.

Svar på pm. :) Vil gjerne ha mobil nr ditt.

BMW M3 Coupé 3.2 1996

xBMW 320i Coupé 1993

Lenke til kommentar
Del på andre sider