Gå til innhold

Tips ved skjifting av støtdempere

Ranger emnet

Pretender

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
Etter å skru av fire stk muttrer + den som man må ha spesialverktøy til, kan demperen trekkes opp av fjørbeinet og ny settes nedi før man skrur sammen igjen. Å klare begge sider på 25 minutter er ikke umulig :)

Drid! Idag gikk jeg løs på de gamle demperne. Etter å ha skrudd av den store mutteren med spesialverktøyet kom jeg ikke lengre. Jeg trodde det skulle være enkelt å dra den opp etter å ha løsnet de nevnte mutterne men jeg fikk ikke til å rikke den. Så den er vel rustet fast takket være dårlige mansjetter. Noen som har smart løsning på det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår