Mekkern Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 http://www.klokkerholm.com/ http://s75550052.einsundeinsshop.de/sess/utn;jsessionid=1544c69aafefad2/shopdata/index.shopscript (dr. manta butikken er stengt til 20.08) http://www.veng.no/ ka du sei ditta no for da?! ej he no spurt etter ditta i snart eitt år!!!!!!!! Siter -Volvo 740 TIC, -bruksbil- -1972mod Opel Manta A, 2.2i, -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manta72kalrog Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 kor det gjenge mæ dinna Mantaen på Hareid ? høyrde frå Svigerfar din at du dreiv på mæ en og fann deg her på forumet. det kan vere at ej he noken dele til overs hvis der e noke som det e behov for. tek forbehold om ej vil kvitte mej mæ dei, men likevel det e lov å spør. Ej mangler taktrekk og bilbelte på førerside som ruller inn. anyone? kalrog Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mekkern Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 kor det gjenge mæ dinna Mantaen på Hareid ?høyrde frå Svigerfar din at du dreiv på mæ en og fann deg her på forumet. det kan vere at ej he noken dele til overs hvis der e noke som det e behov for. tek forbehold om ej vil kvitte mej mæ dei, men likevel det e lov å spør. Ej mangler taktrekk og bilbelte på førerside som ruller inn. anyone? kalrog heij, jah ej hørte d du va på besøk inni kaldholen..:P: tausa va sta å knipsa bilde til mj..:P du må no kome å ta dj en kik;) jobba for tida i byen på Per Aaland, mn ellers e ej enten nedi garasja eller i kaldholen..:P: sikkert mykje ej trenge enda, men hekje heilt kartlagt.. ta kontakt en dag du e her då;); Siter -Volvo 740 TIC, -bruksbil- -1972mod Opel Manta A, 2.2i, -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaRsAn Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 manta sug!!! skropel sug maxxxe volvo som e konge hva var hensikten med dette inlegget i grunn?? Siter larsan "You either create your own future, or endure the one you get.. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mekkern Skrevet August 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 sparkla for harde live her..;); Frontlippa skal nok på med tida;); blir bra dette her=D Siter -Volvo 740 TIC, -bruksbil- -1972mod Opel Manta A, 2.2i, -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mekkern Skrevet August 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 noen som vet hvor jeg kan finne godkjenningspapir til bilen min? har 2.0i motor. ev. hvilke bremser jeg må ha... Siter -Volvo 740 TIC, -bruksbil- -1972mod Opel Manta A, 2.2i, -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Bare å sette på 2.2i bremser, så er du berga vil jeg tro? Tenkt på å fjerne de ekstra baklysa? Syns det ble så fullt med 3 på hver side ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 fin bilen din er..eller blir..hehe...var på landsfinalen i bilcross nå i helgen, og der gikk det manta som var ca 90% rustfri og den var HELT uten bulker og en calibra 2,0 16v maskin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mekkern Skrevet August 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Bare å sette på 2.2i bremser, så er du berga vil jeg tro? Tenkt på å fjerne de ekstra baklysa? Syns det ble så fullt med 3 på hver side ;) d hadde eg ingen planer om..skal vere slik den er no..rekk ikkje meir..:P må bli ferdi til lappen... Siter -Volvo 740 TIC, -bruksbil- -1972mod Opel Manta A, 2.2i, -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Ser bra ut det her! Blir rå med den leppa. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mekkern Skrevet August 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Ser bra ut det her! Blir rå med den leppa. hehe:D jepp:D den blir rå:D men er det noen som vet kor eg kan få tak i gokjenningspapir? må vell ha d dokumentert at det er lovli? motor å bremse altså.. Siter -Volvo 740 TIC, -bruksbil- -1972mod Opel Manta A, 2.2i, -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xwewit Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Sorry folkens for det inlegget som var her i stad, det var en kompis som misbrukte min bruker:iconsm .Liker opel og har kjørt opel ascona og vauxhall viva. sorry for det idiotiske inlegget. Siter Perfekt som en veltrimmet Volvo. BMW, også kalt nybegynnerfeil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mekkern Skrevet August 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Sorry folkens for det inlegget som var her i stad, det var en kompis som misbrukte min bruker:iconsm .Liker opel og har kjørt opel ascona og vauxhall viva. sorry for det idiotiske inlegget. d var en veldi kjekke kompis du hadde.. ej hadde banka liskjiten utav han!:D::thumb Siter -Volvo 740 TIC, -bruksbil- -1972mod Opel Manta A, 2.2i, -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 hehe:D jepp:D den blir rå:D men er det noen som vet kor eg kan få tak i gokjenningspapir? må vell ha d dokumentert at det er lovli? motor å bremse altså.. Hmm. skal ikke være noe problem det egentlig. rekord 2,2i bremsene er godkjent for 150hk i Ascona B. Dette med 230mm tromler bak. Dette er også kravet på Kadett C. Monterer du på dette skikkelig så er du sikra i all fremtid, samt at det bremser så meget bedre. Er nok bare å hive på 2,2i bremser og henvise til dette dokumentet: Ellers så finnes det en grense på max Nm et orginalt karosseri er godkjent for. (denne grenser får man ikke gjort noe med, om ikke man har godkjenninger fra TUV) Er bare å printe ut en kopi og ta med til BT. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 ka du sei ditta no for da?! ej he no spurt etter ditta i snart eitt år!!!!!!!! Vel jeg trengte heller ikke å bruke tid på å lete det frem for deg. Finner slikt lett ved litt Google. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg