TMB Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Eg får ikkje til å legge inn bilete....nokon som kan fortelle meg korleis? og kvar eg ev. kan legge dei ut, å linke til..? Jeg bruker http://www.photobucket.com , fint sted å laste opp bilder da man kan laste opp flere av gangen, lage galleri og sortere bildene skikkelig. Er faktisk ferdig kode i linkene, så er bare å kopiere inn den linken som står der. Har du prøvd http://www.Veng.no eller http://www.kaross.no ? Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Noken som veit kar eg får kjøpt nye skjermar til bilen min? uorginale? Veng har vel ikke lengre, så da tror jeg nok du er nødt til og gå utenfor landets grenser. Er fortsatt og få tak i det meste i tyskland virker det som. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mekkern Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 der står på internett sia til veng at dei he..mn ej skal på verkstedet der ej ska ver lærling å spør om ej kan få det billigare med dei... Men det dei ikkje hadde d va skjerma framme...må ej til utlandet for å finne slikt? Siter -Volvo 740 TIC, -bruksbil- -1972mod Opel Manta A, 2.2i, -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mekkern Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 det går ikkje so fort ditte her, mn litt forandring blir d... fikk mj nytt ratt her en dag happyhappy åsso he ej sveist litt rust...:P hehe, ikkje so veldi bra....menmen, sleggemekanikk :pray Siter -Volvo 740 TIC, -bruksbil- -1972mod Opel Manta A, 2.2i, -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Lakker en gang med skikkelig lakk og ikke bare gunning, og så smør på med et tykt lag med tektyl. Da blir det så bra skal du se. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mekkern Skrevet Desember 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Lakker en gang med skikkelig lakk og ikke bare gunning, og så smør på med et tykt lag med tektyl. Da blir det så bra skal du se. bruker arcanol... som eg smører på med pensel,to strøk, for å få det til å trekke skikkeli inn, så smøre på md tektyl.... Siter -Volvo 740 TIC, -bruksbil- -1972mod Opel Manta A, 2.2i, -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 bruker arcanol... som eg smører på med pensel,to strøk, for å få det til å trekke skikkeli inn, så smøre på md tektyl.... Oki. arcanol er fint å bruke det har jeg fått vite. Det ble brukt på rallybilen til kammeraten min. Arcanol blanda med benga lakk. Fungerer bra for en bil uten tektyl under... Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Fett prosjekt... Overlading av 2,2 i skall nå funke greit. Viste om ett tysk firma som lager opel karosseri deler men nå huska eg ikke hva firma`et heter. Skall prøve å finne ut av det. Lykke til videre ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mekkern Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 snø rally.... skulle snu bilen i garasja her en dag..:P å måtte ha meg ei runde i byggefeltet... steik kor lett den er bake, sklir ut for eit godt ord..:P ikkje mykje til vintersbil nei..hehehe...ska bjynde på høgre sida no...når eg får tid...Det er altor dårli md tid! måtte bere gji mj på kanalane på venstre sida, så ej måtte bere ta mj ei pause på det.....so då tek eg innerskjermen på høgre sida.;) så får vi sjå kor fort d går, må kjøpe meg noken nye smergelskiver...dei går fort vekk..:P hehe. å ei ny boks md arcanol.....noken so veit kar dei vanlivis selle d? :P ej hekje sjekka opp noke enda... Godt nyttår forresten happyhappy aneglsmili Siter -Volvo 740 TIC, -bruksbil- -1972mod Opel Manta A, 2.2i, -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mekkern Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 denne helga her har eg ikkje fått gjort nkoe med bilen, måtte ha dn ut av garasja fordi eg måtte skifte clutch på en golf, som eg ikkje vart heilt ferdi md... mn i veka som kjem er det på igjen, då blir d å ta innerskjermen på høgre sida, bare synd at eg ikkje har meir fritid! Siter -Volvo 740 TIC, -bruksbil- -1972mod Opel Manta A, 2.2i, -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilebaH Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Bare å prioritere tid det ;) Hvor er det du fikk tak i de felga som står på bilen på det bildet ditt... Så konge ut! Fikk lyst på sånne :) Siter `87 Manta B GT Ønsker senke sett eller bare fjører, har du annet stæsj til Mantan, si i fra ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord 2,2i Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 blir vell bra dette, digger baklyktene på di mantanend der. Siter ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mekkern Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Bare å prioritere tid det ;) Hvor er det du fikk tak i de felga som står på bilen på det bildet ditt... Så konge ut! Fikk lyst på sånne :) hehe, vanskli når eg går på skule frå klokka 6 om morgenen til 5 om kvelden(pendler i 1 1/2 time) pluss, har dame, å jobb som lydteknikar i stort lydfirma, så der blir ofte lite tid i helgene.... felgane sto på.;) å ska du kjøpe sånne må du ha skikkeli brei kant på :peace: :afro litt liten kant på mine..:\ Siter -Volvo 740 TIC, -bruksbil- -1972mod Opel Manta A, 2.2i, -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mekkern Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 blir vell bra dette, digger baklyktene på di mantanend der. bra blir d med tid å stunder..=p hehe....ska sjå om eg far den til lakkering i mai en gang...må sveise hjulbuer å slikt... Fyller ikkje 18 før 30.Oktober, så har god tid egentli...men sjølve bilen skal ver klar til sommaren...anlegg å alt sånn små styling fiksa vi ette den er registrert;) Siter -Volvo 740 TIC, -bruksbil- -1972mod Opel Manta A, 2.2i, -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mekkern Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Noken som har den minste aning om kar eg kan få kjøpe karosserideler til denne bilen? må ha nye sånn front nede...den som går bakover igjen fra grillen, og begge skjermane! Siter -Volvo 740 TIC, -bruksbil- -1972mod Opel Manta A, 2.2i, -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg