Mekkern Skrevet Oktober 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 den vart porsche raud;) Siter -Volvo 740 TIC, -bruksbil- -1972mod Opel Manta A, 2.2i, -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Tøft. Mer bilder da! :) Tror ikke fargen kom så godt ut på bildene. Slik den ser ut vel? http://upwardbound.ucdavis.edu/webpages/period2/Yer-Y/red%20porsche.jpg Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Ser jo nestn rosa ut på bildet, men resultatet ser jo meget bra ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mekkern Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 her er eitt anna bilde;) Siter -Volvo 740 TIC, -bruksbil- -1972mod Opel Manta A, 2.2i, -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Dette blei jo reint bra jo. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mekkern Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Dette blei jo reint bra jo. vart myykje bedre enn ej trudde;) dei tok en kjapp eu sjekk på dn oxo;) -hjullager V.F. -Rust bremserør -lekkasje bensintank(skru rundt flensen som går inn på tanken) -styrekule H.F. Siter -Volvo 740 TIC, -bruksbil- -1972mod Opel Manta A, 2.2i, -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 råååå Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mekkern Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 slit litt md gokjenninga nå, må ha nye lykter foran..:\ nær å fjern..slit litt md å få tak i...ska ringe en på sjøholt imorga å høyre om han kan ha noke.. so fe vi sjå... snakka md hellanor, dei sa d va steike umuli å få tak styrekule(ledd). noken som he noke tips om ka so passa? Siter -Volvo 740 TIC, -bruksbil- -1972mod Opel Manta A, 2.2i, -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 slit litt md gokjenninga nå, må ha nye lykter foran..:\nær å fjern..slit litt md å få tak i...ska ringe en på sjøholt imorga å høyre om han kan ha noke.. so fe vi sjå... snakka md hellanor, dei sa d va steike umuli å få tak styrekule(ledd). noken som he noke tips om ka so passa? Satt gamle BMW lykter i en Manta A jeg var å titta på en gang. Veit ikke om det var jallamekk, men er jo verdt å sjekke. De var orginal sota også... Hella. Ang styrekule, prøv tyskland, der finnes det mye nye deler. http://www.dr-manta.de/eng.htm har nok noe deler se. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 en bekjent i drammensområdet har montert lykter fra e34 på sin manta a Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mekkern Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 en bekjent i drammensområdet har montert lykter fra e34 på sin manta a HellaNor Ålesund he jobba som noken helta å fått fatt i lykter til mj:D dei kjem til mj på imorga klokka 10;) dette her blir bra gutter;) Siter -Volvo 740 TIC, -bruksbil- -1972mod Opel Manta A, 2.2i, -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mekkern Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 en bekjent i drammensområdet har montert lykter fra e34 på sin manta a HellaNor Ålesund he jobba som noken helta å fått fatt i lykter til mj:D dei kjem til mj på imorga klokka 10;) dette her blir bra gutter;) Siter -Volvo 740 TIC, -bruksbil- -1972mod Opel Manta A, 2.2i, -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mekkern Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Jobba med utleige av PA på fritida, har/hatt fullt opp md jobber no, så har blitt gjort lite, mn ska låne meg prøveskilt tidli i neste vike, åsso ska den godkjennast;) ditte her blir bra folkens:D Siter -Volvo 740 TIC, -bruksbil- -1972mod Opel Manta A, 2.2i, -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Blei fin den bilen ja! Ble litt misunnelig nå, har jo bare manta b jeg.. :P Sjekk denne a`en! http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=3272 Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Nice :)! Ble fin denne! Har akkurat slipt ned bilen min og veit vilket helvete det er, (når man ikke har riktigt verktøy) eller er i lærefasen for oppretning. Så nesten ut som jeg hadde mer slipe jobb på min bil. Og det er en 96. omega hahaha! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg