Morten_A Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Saaben til stemor blei bøffa på MYSEN STASJON i østfold natt til onsdag (9 november) Lyseblå/grå farge med bilhuset klistremerker på siden. bilen var helt rustri å strøken inni å uttapå.Dette er en 900 med 4dører. Har en liten anelse om at den er i aremark (ørje) området nå.men ikke godt å vite. vist noen ser en slik saab 900 så ta kontakt her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alcapaal Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 se etter noen "fargede" med en saab så tror jeg du er på rett spor cheers Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet November 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 hehe ja ikke dumm den hehe..Trodde den bilen var et helvtte å sjele jeg. tenninga er jo mellom setene å ledningsnettet ligger vel i et kobber rør nedi der eller noe...jaja.borte vekk er den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alcapaal Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 hvordan er det med forsikringa da? listepris de går etter eller`? Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000t Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Helvetes tjuv-pakk .... Greit å bo på landet sånn sett. Siter Saab 9000 airflow - 80's style - Why drive a car, when you can pilote a SAAB? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet November 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 hvordan er det med forsikringa da? listepris de går etter eller`? Får tilbake listepris av bilen (vist den ikke er finni etter 1mnd)Å vist bilen blir finni å den må kostes på 80% eller over av bilens verdi blir den vraka.men det som er faen er at vi er avhengig av bilen.har jo en bil til men det holder jo ikke.Og det med å få igjen en bil som mest sansynlig er herja som faen er ikke noe morro.Bilen hadde akoratt fått nye dekk,eksosanlegg,foringer rund om,nye skiver å klosser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Som Saab9000t sier, jeg er glad som bor langt utpå landet...det er jeg også, sjelden man hører om biltyveri her oppi Gudbrandsdalen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg