Tee-Zee Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Så en gul S15 ved Linderud senter for en tre kvarters tid siden. Den kjørte på Trondheimsveien oppover mot Grorud. Noen som veit noe om denne? Det var en ekte S15, ikke noe konvertert S13 eller S14. Den hadde ikke skilter så det ut som. Isåfall bare prøveskilter. Vanskelig å se. Kanskje det er PA som har hentet den inn? Kanskje de har planer om å få Norges første registrerte S15? Etter hva jeg vet så er det vel bare en annen S15 i landet nå, og det er Kenneth Moen sin.. Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smitt Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 harald200 på 200sx forumet har vel kjøpt seg en gul S15 fra Japan så vidt jeg vet. Mulig det er denne... http://forum.200sx-ogn.org/viewtopic.php?t=17819&highlight= Siter http://www.bilprodukter.no - Nissan Skyline - Nissan 200sx *solgt* - Bmw E36 318is Coupè *solgt* - Mitsubishi Lancer Evo III GSR *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 det var harald som var ute å kjørte ja . ikke PA som har hentet den nei! og skilter kommer! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 jøss og kult, fett drifte bil :) Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 noen som har bilder av denne kjerra da?? Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 var nok harald osm var ute å lufta bilen sin ja.. Blir skilter på den Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Hei, den gule s15 dere prater om, ble hentet inn fra japan. nr 2 i norge. ankom forrige fredag(-: var vist en spes, utgave av s15. Nismo eller noe. tror det stod spec r eller noe på siden!!.Er vel keneth Moen som har den andre( er vel hvit hvis jeg ikke tar feil). Pratet med eieren når han var på meca(jobber der) sinnsykt fet bil. tror dere kommer til og se mye av den(-: han snakket om og at gatebil skulle slenge noe dekor på den, montering av en vinge og litt annet stæjs... husker ikke hva eieren het, men en hyggelig, kan vel si noe over middels int. i biler og hvis han leser dette, hpåer du får den jobben :thumb Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Eiern av den gule S15 heter Harald. Ser gamle bilen hans (S14a) ganske mye så tipper at jeg kommer til å se s15 ganske mye også:) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Vet du om den ankom Drammen sist fredag da isåfall? Mulig jeg så bilen i ferge-området der da! Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Harald er en av bestevennen min og han har IKKE s14aen lengre. Den er solgt til en kar laangt borte.. Bilen blir å se på gatebil til sommeren! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rsport-raggare Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 det er vell silvia s15 nr.3 vis jeg ikke tar helt feil... mener å huske at quicksilver også har en Siter Call me Primo, NOT rsport-raggare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 det er vell silvia s15 nr.3 vis jeg ikke tar helt feil...mener å huske at quicksilver også har en Ja men den har SR20De motoren, ikke SR20DET som de 2 andre;) Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Ligger det noe bilder noe sted..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Det lå noen på 200sx-ogn men de er borte :confused: Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rsport-raggare Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 noen som har de bildene så de kan legge de ut her??? Siter Call me Primo, NOT rsport-raggare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg