Board2-re Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Er det noen som har bestilt her fra?: http://www.bullock-style.de/ eventuelt noen som kan hjelpe meg med en bestilling. Noen som er god i tysk? Eventuelt en sambestilling. Jeg skal vertfall ha Z 002 Pro Net, Heckklappennetz, rot, blau, schwarz ps. Skal få lagt ut noen bilder av caddyen min senere i dag Bård Tore Bjellmo Siter x 87 vw caddy x 92 Civic VTI sedan x 88 Golf syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Er det noen som har bestilt her fra?: http://www.bullock-style.de/ eventuelt noen som kan hjelpe meg med en bestilling. Noen som er god i tysk?Eventuelt en sambestilling. Jeg skal vertfall ha Z 002 Pro Net, Heckklappennetz, rot, blau, schwarz ps. Skal få lagt ut noen bilder av caddyen min senere i dag Bård Tore Bjellmo ville gjerne vært med på kjøp av kromfanger da ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 ville gjerne vært med på kjøp av kromfanger da ;) jaaaa jeg å... Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Er det noen som har bestilt her fra?: http://www.bullock-style.de/ eventuelt noen som kan hjelpe meg med en bestilling. Noen som er god i tysk?Eventuelt en sambestilling. Jeg skal vertfall ha Z 002 Pro Net, Heckklappennetz, rot, blau, schwarz ps. Skal få lagt ut noen bilder av caddyen min senere i dag Bård Tore Bjellmo Skal du ha det i både rødt og blått og svart? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Jaja, jeg får kvalme meg litt da..... Neste uke skal jeg besøke Bullock på Essen messa i Tyskland :D Skal handle litt stash med dem. Jeg har vært i kontakt med dem på mail, får fort svar og virker seriøse. Selv kan jeg ikke et ord Tysk, men har fått noen til å oversette for meg ;) Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Board2-re Skrevet November 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Svart seff.. Eller kanskje rosa om dem har?! Siter x 87 vw caddy x 92 Civic VTI sedan x 88 Golf syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Jeg blir med på kjøp av kromfangere om det blir samkjøp på det ( flere skal ha altså). Bulka einsern min i går :( Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Board2-re Skrevet November 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Okey, men nå ser det ut som jeg har ordner meg nett jeg da.. Siter x 87 vw caddy x 92 Civic VTI sedan x 88 Golf syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg