mistercartman Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Melder meg inn i gjengen som savner snø :) Gikk en time tidligere fra jobben den dagen det snødde så bra i Oslo for å slippe å sladde rundt midt i rushen. Tommy_Erwin: Èn kanne i uken? Bruker myyye mer enn det :( 8 dyser foran forsyner seg grovt. Kjøpte nesten 80 liter spylevæske på Europris her om dagen da det kostet 10,- for 4 liter. Så jeg har gjennom vinteren. Fungerer like bra som den jeg kjøpte hos Shell for 60,- for 4 liter! Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Jeg savner også snø, her i Trondheim er det en heller laber vinter i forhold til Finnmark... Men det blir vinter i år også! Og det er bra, uansett om jeg ikke har bakhjulstrekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Nettopp handlet meg en gammel bakhjulstrekker... Nå venter eg bare på snøen. Men tviler på den kommer med det første.. For holde seg på :???: inntil videre! Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 JAAA! Snøøøø! :D Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 veldig fornøyd med at det ikke er snø jeg :) har ikke bakhjulstrekk så da unner jeg ingen andre noe morro heller!! trenger da ikke snø for å leke med rwd da :P koser meg som f... på glatta jeg :D Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Tommy_Erwin: Èn kanne i uken? Bruker myyye mer enn det :( 8 dyser foran forsyner seg grovt. Kjøpte nesten 80 liter spylevæske på Europris her om dagen da det kostet 10,- for 4 liter. Så jeg har gjennom vinteren. Fungerer like bra som den jeg kjøpte hos Shell for 60,- for 4 liter! Hehe. Takke faen for europris sin spylevæske til 10 kroner sier nå jeg. Den kan umulig være noe særlig dårligere enn det man får på bensinstasjonene til det fire-dobbelte. Rekorden min må være da jeg brukte ca. 6 liter væske på å kjøre Trondheim - Årnes. Da var det drittføre :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Lengter etter snøen hver dag jeg nå :( Jeg er SÅ klar for snøen nå :D Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Skulle hatt rwd vinterslede nu, men jeg læxer litt med den planen til etter eksamen and shit og (jule)ferien. Håper det snør i januar :D:D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 jeg vil ha SNØ nå! :D morro med awd og turbo :P Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Ja til snø! Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0k3r Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 OjE, snø er så gromt..! Leike-sesongen starter snart nå ;] Siter * 00' Mercedes-Benz 220 CDI * 89' Volvo 240 sedan [x] 86' Volvo 240 stv [x] 84' Mercedes-Benz 190E [x] 90' Opel Omega A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carinaballerina Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 trenger da ikke snø for å leke med rwd da :P koser meg som f... på glatta jeg :D joda, men da må det være glatt da! Syntes det er kjipt å dra i brekket av en eller annen grunn, mulig fordi min bare bremser på venstre side :P neida, men når det først kommer snø bruker jeg bare bilen til mor og far, de har iallefall bakhjulstrekk! Enig med han over som vil ha snø i januar, greit med snø på bursdagen sin! Siter 1999 -Audi tt 1,8 turbo 1988 -Audi 100 2,3l (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Ja til snø! Hmm...... diffsperre? :) Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Øyvind.H: :thumb aneglsmili Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Ikke enda. Har ikke fått testa sommerdekka enda! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg