240ft Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Litt småflikking gjenstår, men jeg slenger ut noen bilder... Farge kode 426. Utgangspunktet... Etter x antall timer cheers Stor takk til THO og Baron her på forumet :wave Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Meget pent! Virkelig... Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åsert Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 en av de pene 245 det der ja Siter Volvo for life . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peety Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Nydelig =) Siter Volvo 240 Lazer blue *Volvo 940 Turbo *Volvo 740 Turbo *Volov 745 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej45 Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 nice=) vurderte sølv på 740'n min, men blei til slutt svart. var meget pent hvertfall! Siter " Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Bra fargevalg! ;) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Meget pen bil, og en perfekt farge!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Sykt nice!fett med helsvart grill:D Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240ft Skrevet November 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Takker for kommentarer ! Valgets kval ble avgjort da jeg så en XC90 i den fargen... Var mange farger som jeg vurderte, men sølv er jo "safe" Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Meget pen volvo :-) Takker for kommentarer ! Valgets kval ble avgjort da jeg så en XC90 i den fargen... Var mange farger som jeg vurderte, men sølv er jo "safe" Sølv er ikke safe, egentlig. Statistik sett, har du mest sjansje for å komme i ulykke, om du kjører i en sølvfarget bil. Rød er "best" å kjøre, samt grønn og brun mener jeg hadde bra statistikk. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Tror han tenkte på rengjøring.. Der er sølv best! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240ft Skrevet November 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Joda, sølv er greit slik at dritten ikke synes så godt. Men "safe" pga man ikke går så fort lei fargen og at den er godt likt av andre - som ved et evt salg av bilen. Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Står en sølv 245 her i nærheten, den har tøffe "fartsstriper" på siden. Fikk litt lyst på den nå.. Husker ikke om det var amerikafront eller den gamle med runde lykter.. Hmm, kan ta noen bilder... Hvis jeg husker det ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 240ft: Kan du legge ut masse bilder fra bygginga :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_sport Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Utrulig fin bil!!!! Veldi bra arbeid!!! ser gjennomfør ut! Siter 1997 Volvo 960 T6R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg