240ft Skrevet November 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 ealoken: Var nok ikke meg... Sølvpilen har ikke vært kjørt siden jeg kjøpte den i juni... Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Nydelig bil! når jeg ser sånne bilder får jeg lyst til å fikse opp min 245 og. Hvor i Oslo er det du bor? Det ene bildet er tatt på Statoil på Bjerke ikke sant? Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Meget pen volvo :-) Sølv er ikke safe, egentlig. Statistik sett, har du mest sjansje for å komme i ulykke, om du kjører i en sølvfarget bil. Rød er "best" å kjøre, samt grønn og brun mener jeg hadde bra statistikk. GJØK!!!!!!! Tolk det folk skriver her inne da. Ikke svada svar!!! damndamn Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Grattis du....har vært gøy å følge"galskapen"HE HE. Men resultatet er vel premie nok for alt slitet og grubblinga. Har blitt noen timer i garasjen din. Og legg ut bilder med stål hjul vs. polaris.....det er som å se skjønnheten og udyret..HE HE Snakkes Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Veldig fin 245 det der!!!:D*Tommelen opp* Kult at noen hiver seg av trenden og fikser opp en stasjonsvogn til "Mint-condition" også...er ikke så mange av de! Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 meget snygg 245!! Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240ft Skrevet November 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Kristian S: Stemmer at det er Statoil Bjerke. Var på forstillingskontroll hos Nordhagen. Baron: He, he... Felgene har mye å si ja. Var greit å få lagt om til 17" vinterhjul ! Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THO Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 17" om vinteren er ett minimum!! :thumb Siter -90mod 745 ferdig bygget om til 965/V90 -86mod 745tic -99mod MB C180T Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 bare du som har det THO, vi "normale" holder oss til 14", 15" og kanskje 16" ;) vinter = deppresiv felg sessong Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Ikke nødvendigvis;) Men du burde jo ha noen ganske spenstige sommerfelger for at det skal bli moro å skifte dekk da! hehe :thumb Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240ft Skrevet November 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Får kjøre med Polarisene i vinter. Det blir nok noen andre felger til sommeren - hvis jeg enda har bilen. Man vet aldri ! Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 GROMT:) Deilig å se at nokk en 240 har fått total forvandling i garasjen din:) Meget clean og fin! Må ikke selge sølvpilen, må heller bygge den enda grommere og finere, noe som blir å skje, med din tankegang:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THO Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 GROMT:) Deilig å se at nokk en 240 har fått total forvandling i garasjen din:) Meget clean og fin! Må ikke selge sølvpilen, må heller bygge den enda grommere og finere, noe som blir å skje, med din tankegang:) jeg har en god følelse av at 240ft kommer til å legge sølvpilen ut for salg etterhvert,han har begynt å få V90 ånden over seg og værre blir det sikkert etterhvert!! He he. Siter -90mod 745 ferdig bygget om til 965/V90 -86mod 745tic -99mod MB C180T Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Får kjøre med Polarisene i vinter. Det blir nok noen andre felger til sommeren - hvis jeg enda har bilen. Man vet aldri ! Si i fra til meg! hvis jeg har pæng så kjøper jeg den! Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Roger Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Er en av det fineste 245 jeg har sett ,ekstra gromt med Ft da :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg