240ft Skrevet November 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Kommer det en Volvo-entusiast og melder sin interesse for Sølvpilen - så er jeg med på snakke "business". Morro å selge en bil som man har brukt noen timer på til en som vil pleie den videre, som for eksempel Naila gjør med min forrige 240. Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Hm, har du bygd om til hydraulisk clutch i den der? Bremseveskebeholdern ligna på den i 740 GLT... plages med å å få tak i deler til dette nå, så derfor jeg spør .. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Kommer det en Volvo-entusiast og melder sin interesse for Sølvpilen - så er jeg med på snakke "business". Morro å selge en bil som man har brukt noen timer på til en som vil pleie den videre, som for eksempel Naila gjør med min forrige 240. Jeg hadde tatt godt vare på den! Skulle fått mye kos og pleie! Hvor mye skulle du hatt for den hvis du skal selge den? Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrik^ Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 GJØK!!!!!!! Tolk det folk skriver her inne da. Ikke svada svar!!! damndamn Altså, jeg tror Dabutcher skrev det med et lite snev av humor... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Altså, jeg tror Dabutcher skrev det med et lite snev av humor... Det virker ikke sånn av og til...han har mye BINGO uttalelser. Men han er sikkert en hyggelig kar han......SORRY 240ft Men må bare si ifra litt, blir frustrert av mange av uttalelsene her. Men nok OFF-TOPIC nå........Alle liker vi volvo her på forumet, så da bør man vel kunne snakke om det........ :hammer Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240ft Skrevet November 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 oeb: Har bygd om fra automat til manuell... Sitter nå i en M46 (GR A?) kasse som har vært hos Sam Steffanson i Sverige. Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240ft Skrevet November 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Kristian S: Har ikke tenkt ut en pris, men jeg har deg i bakhodet... Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
945 Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Hei...fin 245 må jeg si! Ruller denne igjennom Ås på morgenen? mener å ha sett en som ligner :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240ft Skrevet November 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 945: Takker... Det er nok ikke meg som kjører gjennom Ås om morgenen. Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THO Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Var det el.justering av førerstolen på både det grå og det grå/sorte interiøret? Siter -90mod 745 ferdig bygget om til 965/V90 -86mod 745tic -99mod MB C180T Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240ft Skrevet November 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Begge skal være fra `99 eller nyere. Så da er begge el seter... Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THO Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Ikke no lett valg,tror nok kanskje jeg hadde gått for det grå?! Begge deler passer jo med fargen på bilen,også er den jo både grå/svart innv.fra før av. Siter -90mod 745 ferdig bygget om til 965/V90 -86mod 745tic -99mod MB C180T Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240ft Skrevet November 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Ikke noe lett valg... Blir ikke feil noen av fargene. Luksus-problem ! I morgen stikker jeg en tur til Bilia Økern for å ta mål av setene... Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Skal det leder interiør i go45en nå.....en bra oppgradering vil jeg si. Selv om bilen er et smykke allerede..... yodude Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240ft Skrevet November 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Baron: He,he... Har blitt lei "sofa-setene" ! Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg