MortenK Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Fin bil, hadde den hatt snutepanser hadde du fått et stående "antiskambud" fra meg på flekken ;) Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240ft Skrevet November 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Bare for å friske opp hvordan den ser ut nå om dagen... Fikk bilder på seter fra høgger`n i Sverige i dag. Setene er fra V40 T4. Har kommet i kontakt med en svenske som har ei "smørbrødliste" på hvordan han gjorde jobben med tilpassing av setene. Hva syns dere passer best i bilen ? De sort/grå eller grå/grå... Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Midterste bildet......uten tvil.....regner med at det er sort/grå......og det er jo blen frafør av..... Lykke til med ombyggninga.....regner med at det skjer hos meg og THO he he he he Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THO Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Midterste bildet......uten tvil.....regner med at det er sort/grå......og det er jo blen frafør av.....Lykke til med ombyggninga.....regner med at det skjer hos meg og THO he he he he Skal vel ikke se bort ifra at ombyggingen skjer i våre lokaler! cheers Så nå er det bare å vente på at 240ft får handlet! Siter -90mod 745 ferdig bygget om til 965/V90 -86mod 745tic -99mod MB C180T Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 240ft: Bilen din ser veldig fet ut :-) Du har vel ikke spacers på kjerren din? Jeg kjører med 225/45-ZR17W og org spacers.. Da må du massere hjulbuen litt :P Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Fin bil! de mørkeste setene tåler vel mer bruk, de blir ikke så fort møkkete... OT: statistikk kan tolkes på mange måter: * 100% av alle ikke-røykere dør * det er farligere å sove enn å sniffe lim, for det er i senga de fleste dør. Det er lengre til roma enn med bil! Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 så deg på BT risløkka i dag:) meget pen bil, jeg satt på i den røde sierran... alt gikk bra med godkjenning? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240ft Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 ealoken: Stemmer det. Sølvpilen ble godkjent cheers Fikk godkjent Lesjöfors senkesett, dekk 215/45/17, felg 7x17 og B230FT. Alt innskrevet i vognkortet. Så prosjektet bestod eksamen... Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 du så litt opptatt ut så ville ikke forstyrre deg. og bilen er enda penere i live en på bilder.. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240ft Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Takker for det ! Ble selv veldig godt fornøyd med bilen. Nå blir det vel å skifte setene i V40 delskinn. Du skulle bare ha tatt tak i meg så kunne vi ha tatt en Volvo-prat... Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 hehe, skulle egentlig gjort det ja :) men tror du gikk i tlf når jeg gikk ut av sierran. sa BT kara no morsomt da? OT: du er flink til å vaske røde lesjo fjører ;) ( kjøpte av THO ) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240ft Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Neida, gikk stort sett fint. Kontrolløren hadde med seg en lærling som var sinnsykt ivrig. Spurte og gravde mer enn han hadde peiling på... Joa, fjærer må være blanke... Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riff Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Gratulerer med nok en fin bil. :pray Håper jeg får til like bra finish på min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240ft Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Riff: Takker Stå på ! Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Ship ohoi......morro med den godkjenningen.' Er ikke alle som gidder ta seg det bryderiet med å godkjenne alt mulig.. Blitt en fin bil dette.. Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg