KennethB Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Dere må se på Filmstjerne på TV2 i aften... EMMA Norway skal vist være med der med Teppeselger-vogna si, sammen med etpar biler til...! (Sorry, Ketil! J bare måtte! :) ) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn W Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Ble en 2 sekunders berømmelse der ja...........Blir en åskar på ketil trur jeg..Tjihi Bjørn Siter Bjørn M Wilhelmsen Trur du æ røyke når æ koble... http://www.altabilstereo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Ble en 2 sekunders berømmelse der ja...........Blir en åskar på ketil trur jeg..Tjihi Bjørn Att tre timer innspilling skulle bli så mye, hadde jeg aldrig drømt om uhhmmwhat? Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Det så jeg! Skulle akkurat til å lage en tråd om det, men tenkte jeg skulle sjekke om det var noen som hadde skrevet noe om det først... Er ikke det Autod som har bygga den svære picuppen eller hva det er? Er det en her på forumet som driver den butikken eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 BØ! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Kan skryte att jeg i 1984 hadde lengre TV opptreden enn dette Ketil.Det var under Bislett Games i friidrett.De 10 beste 13-14 åringene i landet ble innvitert til å løpe 1500m.kremt kremt ble nummer 5.hehehehe. :offtopic Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Typisk at jeg ikke fikk sett dette da. fins det noen link? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 gikk nok ikke glipp av mye.. :) Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Det så jeg! Skulle akkurat til å lage en tråd om det, men tenkte jeg skulle sjekke om det var noen som hadde skrevet noe om det først... Er ikke det Autod som har bygga den svære picuppen eller hva det er? Er det en her på forumet som driver den butikken eller? Jeps det er riktig at det er Autod som har bygd Pickisen.. De trengte noen biler å vise frem, og ringte meg om jeg hadde lyst til å være med.. Desverre var ikke jeg klar med butikk/verkstedet mitt.. Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Eneste gangen filmstjerne har vært intr.... lol Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Typisk at jeg ikke fikk sett dette da. fins det noen link? Slenger meg på den, finnes det link, nedlasting av dette?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Eneste gangen filmstjerne har vært intr.... lol Jeg håper nå at de klarer å skvise in litt mere nå på fredag.. Men man vet aldrig violin Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Hvorfor var det innslag fra dere? Noen spesiell anledning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woodbeach Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Hvorfor var det innslag fra dere? Noen spesiell anledning? Hovedrolleinnehaveren i filmen de skal lage selger bilstereo, så de måtte sette seg litt inn i hva slags person de skulle spille :) Siter Honda Prelude 2.0l 4ws 89' Audi A6 1,8T 98' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Slenger meg på den, finnes det link, nedlasting av dette?? Web tv på tv2.. Der er hele episoden.. Er sånn payex greie.. Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg