Gå til innhold

internettsider hvor de selger bilstereo(kicker)?

Ranger emnet

rogern

Anbefalte innlegg

det var rart. importøren i norge http://www.audiocom.no anbefaler kx1200.1 til denne subben

xtreme car sound fører kicker. siden er nede,men under web butikk finner du priser, og under kontakter finner du nummeret til innehaveren chris iglebækk som har kjøpt seg inn i bilradiospesialisten kr.sand hvor de nå også selger kicker.

pris sx900.2 er 11929,- dette er en digital type. kx 1200.1 som er målt til over 1500w rms koster i underkant av 10k og noen selger billigere kiddie

ring chris på 90660788 og få et tilbud.

svein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han bruker 4 stk l7 2*2ohm på 2 stk kx 2500.1 i demobilen sin. har gått bra. omtrent alle i "team XCS" kjører denne på mono blokk. så det var en rar kommentar.

de hadde ikke sett noen sted at man ikke kunne paralell kople spolene på denne. alle anleggene deres har fungert siden i vår :usa: og blir ikke brukt pent for å si det slik ;)

en her på forumet som heter Tore(husker ikke nick) brukte en kx1200.1 på 2 stk 10" L7.

bare prøve ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oioi.. takker for svar.. er 2x2 ohm jeg har.. ja jeg syntes det var rart at det ikke kan gå ann og ha ei monoblokk på de jeg å.. men ja hvis det har fungert for de så fungerer det sikkert for meg og.. funderer veldig på hvordan jeg ska koble den opp.. og om jeg skal kjøre den i 4 eller 1 ohm.. er ikke 1 ohm veldig "krevende" og lydmessig dårlig? titta litt på noen audison monoblokker og 2 kanalere eller helixen..

volvo 240 87mod (2,5l 16v turbo på gang)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei jeg må ikke ha kicker nei.. har ett element nå.. blir vel ett til seinere.. vet ikke om jeg ska ha en forsterker på hvert element eller en stor monoblokk på begge.. hvis jeg ska kjøre de i 1 ohm så må jeg jo ha en forsterker på hvert element? får ikke koblet 2 stksammen på samme forsterker i 1 ohm?

volvo 240 87mod (2,5l 16v turbo på gang)

Lenke til kommentar
Del på andre sider