Gå til innhold

Kjøpt meg bil :D

Ranger emnet

cokeloop

Anbefalte innlegg

Vel, da har tiden kommet til å lage en tråd om bilen, var og henta den en halvtime siden! cheers

Fant ut at man må ha bakhjulstrekker til vintern så :)

Litt info om bilen:

!987 Volvo 240 GL

Motor: 230K

KM.Stand: 330000 (nylig innkjørt? :hammer )

EU-godkjent i Sept 2005

Godkjent Senket 40/40

T-Red styling rundt hele bilen

Ellers er det setetrekk i skinn, og orginalt bussratt :D

volvo1.jpg

volvo2.jpg

Disse bildene er riktignok med sommerfelger, nå står det på vanlige stålfelger med vinterdekkene. Har også Bestilt meg Hella Micro DE ekstralys som passer i de små hullene ytterst på framfangeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Texascom: Blir med tiden muligens..

R1ppeR: nei kjøpte den av en Erlend fra Sparbu :)

DaButcher: Takk! er usikker på om jeg skal av med frontfangeren til vintern nå, eller tror dere det går bra, hvis jeg kjører forsiktig? Har relativit gode piggdekk :D

Tok en gullvask på statoil ista med understellsvask osv, og så starta den ikke etterpå! Hadde kommet vann i fordeleren, men litt CRC så gikk den som før igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Texascom: Blir med tiden muligens..

R1ppeR: nei kjøpte den av en Erlend fra Sparbu :)

DaButcher: Takk! er usikker på om jeg skal av med frontfangeren til vintern nå, eller tror dere det går bra, hvis jeg kjører forsiktig? Har relativit gode piggdekk :D

Tok en gullvask på statoil ista med understellsvask osv, og så starta den ikke etterpå! Hadde kommet vann i fordeleren, men litt CRC så gikk den som før igjen :)

ok, var den bilen jeg tenkte på, trodde han var fra henning jeg!

Ford Taunus 1975 mod 2.8

Sierra 1986 mod 2,0

X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3

X-Golf Mk2 1985 mod 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider