Gå til innhold

Kjøpt meg bil :D

Ranger emnet

cokeloop

Anbefalte innlegg

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

alle kanj skriv på denj måten dæm vill!

Ehm... Nei egentlig ikke. Er vel en regel her på forumet som sier at man må skrive på enten bokmål eller nynorsk. Om noen rapporterer posten din så får du en advarsel og neste gang utestengt.

OnTopic derimot: Plastikk og chrome passer ikke sammen! Lakker listene eller skaff deg noen originale svarte!

Biler:

-Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Vel, en liten oppdatering, gikk ned for å måke snø av bilen for å kjøre meg en tur til byen, og når jeg koster av fremsida, er det til min store overraskelse at noen har stjålet grillen min mellom igår og i formiddag :deng :deng :deng

Så, nå er jeg jævli forbanna, at de ikke kan la bilen min være i fred.. sist vinter stjal dem de hvite blinkersene mine!! :ex_machin

så hvis noen har en grill til overs slik at jeg slipper å dra på huggern å bruke penger på grill framfor fyll, så hadde jeg vært meget takknemmelig!

-Robert David

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, en liten oppdatering, gikk ned for å måke snø av bilen for å kjøre meg en tur til byen, og når jeg koster av fremsida, er det til min store overraskelse at noen har stjålet grillen min mellom igår og i formiddag :deng :deng :deng

Så, nå er jeg jævli forbanna, at de ikke kan la bilen min være i fred.. sist vinter stjal dem de hvite blinkersene mine!! :ex_machin

så hvis noen har en grill til overs slik at jeg slipper å dra på huggern å bruke penger på grill framfor fyll, så hadde jeg vært meget takknemmelig!

-Robert David

F*** har vi sånne folk her å?! :( kjipeste som finnes er folk som knabber ting fra andre! å spessielt volvo stuff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil,

MEN

når det gjelder innstrument greia så er det ikke vanskelig å ta av glasset, kun å slipe av noen punkter rundt, å vips, glasset er av like strøkent.

jeg gjorde det på min da jeg lakkerte inne der,

får å montere glasset igjenn så bare la je det der det skulle være, å værmet det på med loddebolt, en enkel oppgave

men du må dele innstrumenthuset først,

veldig lett vis du tar deg litt god tid.

må jo ha glasset der, ser ikke pent ut uten.

du burde foresten tatt en annen farge enn blå europris lakk hehe

hadde vært mye finere

men ellers en grei bil

-93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006

-00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil,

MEN

når det gjelder innstrument greia så er det ikke vanskelig å ta av glasset, kun å slipe av noen punkter rundt, å vips, glasset er av like strøkent.

jeg gjorde det på min da jeg lakkerte inne der,

får å montere glasset igjenn så bare la je det der det skulle være, å værmet det på med loddebolt, en enkel oppgave

men du må dele innstrumenthuset først,

veldig lett vis du tar deg litt god tid.

må jo ha glasset der, ser ikke pent ut uten.

du burde foresten tatt en annen farge enn blå europris lakk hehe

hadde vært mye finere

men ellers en grei bil

takk for tipset, skal gjøre en bedre jobb når jeg får litt mere penger, skal kjøpe meg nytt instrymenthus også.. Var litt hastverksjobb det der.. :)

og btw, det er Ciro lakk, ikke europris, var billigere der :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, sommerfelgene er litt finere enn de stålfelgene med piggdekk der da!;)

har lyst å hive neddi en turbomotor, får se om det blir en tur over grensa neste gang jeg har noen kroner til overs.. Var på fest i helga, hvorpå noen spurte "hvem har en røde 240'n der ute på parkeringa?" så sa jeg at det var min, så sa han "Vel, jeg syntes volvo er stygge biler, men du har seriøst den fineste 240'n jeg noen gang har sett :D"

hehe

han har umuli kunna sett mange 240a han som sa d da! hehe! ellers så va han veldi full! hehe! men få lakkert den så det slæpp å se ut som at den e mala me benga så bli den straks my bedre! :soldiersf

Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt,

volvo 240 tic prosjekt,

Lenke til kommentar
Del på andre sider