Brandtenborg Skrevet April 21, 2003 Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Leste i VG at det var noen uheldige påsketurister som ikke hadde mere luft igjen i hjulene sine.... Sikkert litt bittert.. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=56323 Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet April 21, 2003 Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 litt? Glad jeg ikke tok den turen til østlandet likevel, for da hadde jeg kanskje hvert der enda... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet April 21, 2003 Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Var 1 mil fra Geilo i påsken, ingen biler på hotellet der blei punga. Håper de blir tatt og banka... Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyrsten Skrevet April 21, 2003 Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Hva er straffen for slikt? Å bli grisejult og kledd naken før man blir taua rundt på rånestripa på geilo??? hehe... ps: Vakke meg, var på andre siden av fjellet jeg... Siter Bilvask er oppskrytt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet April 21, 2003 Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Har hytte rett ved den ene p-plassen som ble "tatt". Dro heldigvis hjem et par dager tidligere. Hadde de skyldige blitt tatt der oppe vil jeg tippe de hadde blitt lynsjet og drept. Det hadde de faen meg fortjent også. Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet April 21, 2003 Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Helt utrolig at noen kan finne på å gjøre noe slikt. Håper de blir tatt og må erstatte alle dekkene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet April 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 En passende straff hadde jo vert å satt nøttene dems i en skruestikke og poffa én og én stein! Off... Det høres vont ut, men om det var gutter så hadde de fortjent det! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet April 21, 2003 Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Det hadde vel blitt den samme gamle leksa med balltreet da...:mad: Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg