Gå til innhold

Montere M3-speil?

Ranger emnet

Calib'R

Anbefalte innlegg

Jeg har M3 speil selv som jeg skal selge..

Speilene er univerdsale... det dere derimot må få tak i er speil plata som er bregnet for deres bil:.... så skrues det på!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by hercem

Adapterene som fulgte med mine KDC speil var det faktisk ikke noe feste på i hele tatt. Festet de med et par skruer og sikaflex. Måtte borre litt i karoserriet for å få feset skruene skikkelig. Resultatet ble bra, men utrolig at man kan selge slikt.

merke?

07 Toyota Auris TTE Edition

ex. 92 Mazda 323F

ex. 92 Opel Vectra

ex. 86 Opel Ascona

http://sprett.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by InFlames

merke?

Jeg skrev jo at det var KDC speil... Vet ikke om alle adapterene er slik, men iallefall var de ubrukelig til min Bora. Hoved festet på adapteren passet ikke med det orginale hullet på døra. Itillegg var det ingen jenger på adapteren slik at man kunne benytte en vanlig bolt. Jeg boret hull i adapteren og benyttet en bolt med flatt hode. Måtte også utvide hullet på døra fordi hovedfestet på adapteren var litt feil plassert. Jeg brukte enda en bolt for å få det stødig samt litt sikaflex for bedre feste og drenering av vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Speil på plata, plata på bilen, er jo enkelt å skjønne. Men åssen plata skal sitte på bilen, var værre.

Etter å snudd og stirret på plata i timer, har jeg endelig skjønt åssen den skal sitte. Men jeg får den ikke til å sitte riktig.

Sitter den løst, så sitter den riktig, skrur jeg til skruene, så flytter plata seg framover, og går da inn i forskermen (på insiden) når jeg lukker døra.

BRENN !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by hercem

Jeg skrev jo at det var KDC speil... Vet ikke om alle adapterene er slik, men iallefall var de ubrukelig til min Bora. Hoved festet på adapteren passet ikke med det orginale hullet på døra. Itillegg var det ingen jenger på adapteren slik at man kunne benytte en vanlig bolt. Jeg boret hull i adapteren og benyttet en bolt med flatt hode. Måtte også utvide hullet på døra fordi hovedfestet på adapteren var litt feil plassert. Jeg brukte enda en bolt for å få det stødig samt litt sikaflex for bedre feste og drenering av vann.

hehe ops så ikke at du skreiv kdc...

Men jaja hørtes mega jalla ut det der... har bestillt JMS speil, får håpe de er bedre

07 Toyota Auris TTE Edition

ex. 92 Mazda 323F

ex. 92 Opel Vectra

ex. 86 Opel Ascona

http://sprett.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by M3ess/nos

Hvorfor kjøper dere m3 speil når dere ikke har m3???Det er jo skikkelig håpløst.Finn noe uorginalt dere kan sette på rånebilene deres!!!!Ikke ødelegg m3 speilene ved å sette de på vectra og calibra og sånn!!!!Blir delt feil!!!!

Jeg trenger side-blinklys for at den skal bli godkjent.

Istedet for å borre i skjermen, kjøpte jeg likegodt M3-speil, med blinklys.

Det ser jo også tøffere ut.

BRENN !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by M3ess/nos

Hvorfor kjøper dere m3 speil når dere ikke har m3???Det er jo skikkelig håpløst.Finn noe uorginalt dere kan sette på rånebilene deres!!!!Ikke ødelegg m3 speilene ved å sette de på vectra og calibra og sånn!!!!Blir delt feil!!!!

Jeg kjøpte M3 speil fordi jeg synes de speilene som Lumma-tuning har på sin styling var fine. Når jeg bestillte de visste jeg ikke at de var lik BMW sine M3 speil. Tar meg heller ikke nær av at du med din BMW kaller meg råner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider