Stingah Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Hei Har sjekka rundt om kring på disse nybegynner-trådene så var med litt vemod jeg åpnet denne.. :tannløs Skal kjøpe inn alt jeg trenger for å støpe no småtteri i glassfiber. Skal støpe et par subkasser blant annet. Så er spørsmålet, hva trenger jeg? Snakker om en enkel liste. Trenger ALT.. Og tenkte kanskje jeg skulle kjøpe det på biltema/byggmakker. Så på den innkjøpsguiden, men er vanskelig når man ikke vet hva man skal kjøpe :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Alu rulle fås på MECA På biltema kjøper du. Malings kost Aceton for rengjøring Glassfiber matter. Polyester herder til polyesteren, selges separat. Plasthansker Egnet filtermaske. Klar teip og sorte plastposer. (maskering iog tetting av bagasje) Det lukter som et helvete. Alufolie er lett å bruke til å forme etter bilformen der du skal støpe. På en tre butikk Mdf plater Plate skruer til disse. Tror du har en grei nok handleliste der. Bruk arbeids klær! Lykke til Har du lakket dekselet i motoren? Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Tusen takk! Dette hjalp meg virkelig. Nei, har ikke fått av skruene enda.. hehe. helt latterlig, vet det. :) (har fått dem av en gang før, men nå sitter dem som støpt. Skal prøve mer i morra. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Kjekt med et diamant blad til vinkelsliperen og. For å kappe i glassfiberen. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 tror faktisk jeg har det.. :) men bare si fra om det er no mer jeg bør ha.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Hmm.. Støtte på et problem nå som jeg skulle kjøpe inn. Alt jeg har i nærheten her er byggmakker. Helvettes lofoten. Er det ingen internett-sjapper jeg kan bestille fra hvor de har kvalitet? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corolla Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Her: http://www.maritim.no Produktene: http://www.maritim.no/ontime_search.asp?id=4NBONABJ2N1TUO1I00&dept_id=007003010&thumbs=Nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Hvilken type glassfibermatte skal jeg velge? Hvor mange gram liksom Hvor mye herder trenger jeg når jeg bestille 3kg polyester? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 hellothere Herder 2 % 60g 300-400g matter. Har ikke noe å si, jo tynnere jo lettere og forme. Men krever flere lag. Tykke: verre å forme, men trenger ikke fullt så mange lag. Opp til deg hvor kreativ du skal være. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 skjønner.. takk takk :) skal bestille i morra.. skal lage fronten til to subkasser så trenger vel noe mellomtykt.. :) Er forøvrig overasket over hvor billig alt er.. koster meg ikke mere enn 800 for å komme i gang.. om man har det grunnleggende selv, slik som klær, folie, hansker osv.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg