Roberto Skrevet April 21, 2003 Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=776885 Dette er vel den mest geniale trimmingen jeg noengang har sett!! Litt mye tekst, men bildene taler igrunnen for seg selv!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet April 21, 2003 Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Om ikke så genial, så er den ihvertfall jævla billig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet April 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Glir denne gjennom hos biltilsynet tro? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet April 21, 2003 Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Originally posted by Robert Glir denne gjennom hos biltilsynet tro? :) Med tanke på at dører, tak, og sånt ikke er påbudt skal det ikke såå store modifikasjoner til for å få den godkjent, vil jeg anta.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet April 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Originally posted by Ascona Med tanke på at dører, tak, og sånt ikke er påbudt skal det ikke såå store modifikasjoner til for å få den godkjent, vil jeg anta.. Hva med det fastteipete.. Luftfilteret`? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet April 21, 2003 Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Originally posted by Ascona Med tanke på at dører, tak, og sånt ikke er påbudt skal det ikke såå store modifikasjoner til for å få den godkjent, vil jeg anta.. hahahhahahahahahaha...... lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet April 22, 2003 Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 Skal vi gjøre det samme med bilen din Robert? Lettvekts Starion. ;) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet April 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 Originally posted by RaCk Skal vi gjøre det samme med bilen din Robert? Lettvekts Starion. ;) Ja, men vi må kjape oss, japsetreffet er om 2-3 uker! CRXen er jo godt på vei da.. Uten motor og greier... :d Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg