Thomas189 Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Jeg har en racing moped, med no små riper i, også lurte jeg på om det det koster mye og lakkere kåper + tank??? Ell er det mulig og få det nesten heeelt usynlig ved og lakke ripene?? Bilder av sykkelen det gjelder: Siter Evobenz project * MB 190E 2.3-16v Prosjekt * '04Yamaha TZR 50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Prøvd å rubbe ? Blir vel en ca. 3500,- vil jeg tippe... Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MB_Anderz Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Har du fiksa dekslet Thomas? Eller skulle jeg gjøre det for deg? Når det gjelder det dekslet og lakk, så er det så lite, at der kan en sprayboks kan gjøre jobben! ;) Ta med deg dekslet og kom ned en dag, så skal jeg lære deg å lappe det sammen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas189 Skrevet November 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Har du fiksa dekslet Thomas? Eller skulle jeg gjøre det for deg? Når det gjelder det dekslet og lakk, så er det så lite, at der kan en sprayboks kan gjøre jobben! ;) Ta med deg dekslet og kom ned en dag, så skal jeg lære deg å lappe det sammen! Bare si en helg, så kommer jeg, men må kjøpe sånn to-komponents greie + lakk jeg da?? Siter Evobenz project * MB 190E 2.3-16v Prosjekt * '04Yamaha TZR 50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-555 Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Thomas189: av 190Andy: Det limet har jeg... Så det trenger du ikke kjøpe. Ang lakk så må du bestemme selv hvilken farge det skal være. + klarlakk hvis det skal være metallic... Det gjør jo ikke noe hvis du lakkerer på begge sider, hvis det er deksel der også da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 fet moppe... men teit plasering av speilene... sry OT:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas189 Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Thomas189: av 190Andy: Det limet har jeg... Så det trenger du ikke kjøpe. Ang lakk så må du bestemme selv hvilken farge det skal være. + klarlakk hvis det skal være metallic... Det gjør jo ikke noe hvis du lakkerer på begge sider, hvis det er deksel der også da? Det er ikke deksel på begge sider, men går ann og ta av dekselet.... BTW, leter som en gal etter garasje plass nå...... :hammer Siter Evobenz project * MB 190E 2.3-16v Prosjekt * '04Yamaha TZR 50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg