Gylf Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Har kjøpt en 2000 Golf IV 1,6 HighLine stasjonsvogn. En herlig bil, men det er et irritasjonsmoment, og det er når jeg skal fylle bensin. Det går bare ca 3 liter på tanken mellom hver gang "pistolen" slår seg ut. Har prøvd å holde pistolen i forskjellige vinkler, forskjellig styrke på "strålen", men ingenting nytter. Å fylle opp tanken tar tid og er et unødig irritasjonsmoment. Noen som har vært borti det samme og har en løsning ?? Ellers en glad Golf eier :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Prøvd med andre pumper? Noen pumper som er vanvittig irriterende på akkurat dette. Problemet kan og vær avluftingen. Da setter møller en kompressor på tanken og blåser den ren. Er vel noen ventiler eller no :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Kanskje litt off topic !! men er det noen som vet hva den lille knappen innenfor tanklokket er ?? den sitter på venstreside ca 1 cm in i hullet..har alltid undret på det.. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Vis jeg oppfattet dette problemet rett, så pleier jeg å trekke "tuten" litt ut av "hullet" da pleier det å gå bra :) (ikke mistolk min forklaring:P) -Bjelland d e helg : cheers Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gylf Skrevet November 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Lufting ja, det slo meg også når jeg fyllte for 1. gang, det kan kanskje være det. Har prøvd flere stasjoner/merker. Må vel krype til korset og høre innom Møller. Å "dra'n ut" har jeg også prøvd, uten hell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Kanskje litt off topic !! men er det noen som vet hva den lille knappen innenfor tanklokket er ?? den sitter på venstreside ca 1 cm in i hullet..har alltid undret på det.. Er det låsen til tanklokket du tenker på? Eller så er det sikkert den som dytter lokket ut når du trykker på kanppen.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Kanskje litt off topic !! men er det noen som vet hva den lille knappen innenfor tanklokket er ?? den sitter på venstreside ca 1 cm in i hullet..har alltid undret på det.. Eller så er det der den lille 'saken' som er festet til tanklokket skal sitte.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gylf Skrevet Desember 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Den lille knappen innenfor tanklokket er en sikkerhetsventil. Den skal lukke seg ved en evt. rundvelt. Hindrer at bensin i et eller annet "returrør" skal renne ut, og heller tilbake til tanken. Det er dette røret som trolig er tett på min bil, og gjør det jævlig å fylle opp tanken. jeg må nok til Møller og få "blæsi tu bælgen" ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg