drturbo Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Er det noen som kjenner til denne Omega 500 her? Kan noen fortelle meg om den er skjøtet, hvordan den er behandlet, og hvor i landet den har gått? På forhånd takk Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avz Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Unnskyld meg, men er det ikke bare en 3000 da? Evo 500 eller hva den heter skal jo ha 4liter, skal den ikke? Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Unnskyld meg, men er det ikke bare en 3000 da? Evo 500 eller hva den heter skal jo ha 4liter, skal den ikke? Evo 500 er levert som 3L og 4L men denne bilen minner mest om et vrak med lite verdi. Mangler mye her... Så sant bilen ikke er orginal uten klipp og lim.. Er vell ikke no org 500 vinge på den heller. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet November 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Den er nok ikke verdt mange kronene..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Litt mugg på rattet eller? Håper det ikke er skinnseter i bilen. Ser dessverre ut til å være ett fryktelig stort prosjekt å lage brukbar bil av... Og som AVZ skrev ang. at det kunne være en 3000, så står det vel igrunn 3000 på rattet også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPELTURB0 Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Er denne til salgs siden du spør? Eventuel hvor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet November 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Den er tilsalgs på Østlandet et sted. En bekjent har tilbud om å kjøpe igjen fra et forsikringsselskap. Men han veit ikke helt hva det er for noe...Sikkert brukbar som delebil. Masse brukbare deler på den. Hvis du er interessert, kan jeg formidle kontakt. Mvh. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercat Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Har hatt en slik bil dog med 4 liter. hadde heller ikke den org evo vingen. å den var det heller ikke alle som hadde, Så dette kan godt være en org. bil da min hadde like baklykter, ser den har de org. 18" hjulene å den org stylingen(skjermer forann å bak å fangerene, men ser på interiøret at det stemmer ikke helt, denne har "feile" dørtrekk å ratt. Vist du får tatt den i nærmere øyesyn sjekk breddingen forann å bak, disse mener jeg å huske skal være i stål å er tinnet på de orginale Anbefaler deg å se på "plata" i motorrommet hva som står der.skal stå vist det er en org. bil.men ser ut som om denne er borte på denne bilen Håper dette oppklarte litt :wave Siter What goes around comes around Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPELTURB0 Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Er litt interesert ja, kommer ann på pris og hvor på østlandet bilen befinner seg. Fint om du kan sende meg en pris på PM? På forhånd takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet November 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Jeg skal prøve å få tatt en titt på kjerra imorgen. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercat Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Prøv å få tatt flere bilder vist det er mulighet,, morro å se Siter What goes around comes around Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Hmm. evo 500. sjekk litt på bremser og understell. Hvor mye ligger den ann til å gå for? hvor på østlandet befinner den seg? Mulig for å få tatt en titt... Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet November 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Bilen står på Hadeland, en time sør for Gjøvik, en time nord for Oslo. Det ser ut til at den mangler seter, et dørpanel og innsug m/ mengdemåler, Selges som den står for 10000,- evnt. bud. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Faen, frister... hehe. synd å hele tiden få tips om slikt... Blir så ille kjøpelysten, men har et annet prosjekt på hånda... hehe, ser at det er AC på den... hehe. kjekt.. Har innerskjermene løsnet? Peiler å ruste bort langs kanten der. 10k er akuratt det jeg syns bilen er verdt om det ikke blir så mye jobb med den.. Motorens tilstand da? Km stand ol? __________ Skal ta å høre med en kammerat om han kunne være interisert i et prosjekt... Han er ennå ung og dum. (og det smeller fra rett kjeft tenker dere.. hehe. litt ironi er jo lov) Poenget er at han trenger noe å bruke fritiden sin på i vinter. og ikke herje rundt på riksveiene med bloodtrimma firehjuling... (pluss da får jeg solgt han delebilen min... hehe) Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Hadde jeg hatt garasjeplass hadde jeg glatt henta den der! perfekt vinterprosjekt!:) Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg