OpelFanatikeren Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Det ser ut til at den har intereøret fra en 3000, så det spørs om det ikke er en ombygd 3000. Men hva står det forran på metall platen i motorrommet ? Hvis du har regnr så kan det sjekkes på mekonomen.no, da kommer det opp hvilken årsmodell og type det er. Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastOmega Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 tar jeg ikke feil, så er det en N/A 3,6 l motor i evo500'n på 230 hk. Det er irmcher som leverer bilen med 4 literen, er det ikke? Siter Mvh FastOmega ____________________ Opel Omega A 3.0i 24v Opel Omega A 2.0i Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 tar jeg ikke feil, så er det en N/A 3,6 l motor i evo500'n på 230 hk. Det er irmcher som leverer bilen med 4 literen, er det ikke? da tok du 600ccm feil gitt :D Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercat Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 tar jeg ikke feil, så er det en N/A 3,6 l motor i evo500'n på 230 hk. Det er irmcher som leverer bilen med 4 literen, er det ikke? Bilen heter i utgangspunktet Irmsher Evo 500 å er levert både med 3 å 4 liter ingen av de n/a Siter What goes around comes around Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastOmega Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Da sjekket jeg litt.. dere har nok rett ja! =) C30XEI, 6-cyl 3.0 24-ventilare. Kamaxlar: Större ventillyft Insug: Insugsdiametern förstorat 3mm, 2:a stegs gasspjäll förstorat från 64mm till 66mm. Vevparti: Smidda kolvar med 10mm förlängda vevstakar, bearbetad vevaxel Avgasystem: modifierat grenrör och främre samlarrör därefter 2.25tum med katalysatorer. EFFEKT +230Hk/6700rpm , 280Nm/3500rpm VÄXELLÅDA R-28/5 PRESTANDA 0-100km/h ca:7sek , Toppfart +250km/h BROMSAR FRAM Orginal 3000 BROMSAR BAK Orginal 3000 FRAMVAGN Ställbara gula Koni dämpare , Eibach sänkning BAKVAGN Ställbara gula Koni dämpare , Eibach sänkning KAROSS Irmscher DTM styling paket/breddning (orginal) Ställbar vinge och frontspoiler INREDNING Recaro / Irmscher stolar-halvskinn & läderatt LACKERING Svartmetallic FÄLGAR ATS-DTM 8-18 DÄCK 235/40-18 ÖVRIGT Byggd av Irmscher som PR-bil för Opels DTM-Team. Automatisk höjning av bakvingen 80-140km/h Siter Mvh FastOmega ____________________ Opel Omega A 3.0i 24v Opel Omega A 2.0i Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Bilen heter i utgangspunktet Irmsher Evo 500 å er levert både med 3 å 4 liter ingen av de n/a begge er vel n/a, ingen av de som er levert med turbo! Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Sjekk om der er EVO motor som står i. Den har betegnelsen C30XEI og er på 230 Hk. Vanlig 3000 motor heter C30SE og har 205 Hk. Edit: Ser at det er nevnt over... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank_84 Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 hihi.. C30SE har 204hk.. =p Siter -Opel Manta B GT/E 16v Prosjekt -Opel Omega 3000 24v -91 (Solgt) -Opel Omega 3000 12v -88 (Vraket) -Opel Ascona B -76 (Solgt) -Opel Manta B GSi -86 (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPELTURB0 Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Ble det funnet ut av om det var ombygd eller ikke? Er den orginal kjøper jeg den på flekken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Skal titte nærmere på saken... Viser det seg at den original, kjøper jeg'n nok sjøl... Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPELTURB0 Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Riktig at ingen av dem er levert som noe annet enn sugemotor. Da evo500 ble produsert kun for og kjøre DTM løp, hvor det ikke var tillat med turbo på den tiden. (Forsåvidt ikke nå heller tror jeg). Bare kjøp den du, sjefen i huset sa nei til flere biler ettersom jeg har flere biler enn hun har sko =( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Desember 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Jeg har kikket på bilen igjen idag, og chassis# plata er fjernet fra motorrommet...... Men det er nok en styla 3000. Den har dog feite 8x18 ATS felger, komplett styling, sota lamper foran og bak, evo 500 emblem på forskjermene, manuell kasse, irmscher potte, digitale intrumenter og masse andre deler. Det er også kjøleribber på diffen bak, hva nå det måtte bety. Det som mangler er deler av innsuget ( luftmengdemåler) og forsetene., pluss at frontspioleren er herpa littegranne. ( se bilder9. Gi Bud!!! Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercat Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Den er verdt 10K for å si det sånn, den Fronten koster brukt 10K, å felga er Org. Evo 500 hjul.. er nok verdt litt de å Lysene bak er å org Evo lys,, Så du om det var tåkelys i fangeren forann, de er nemlig vanskelig å få tak i visst de mangler Siter What goes around comes around Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Sjekk ramme nr. Om det også er fjerna så trenger man jo en ekstra sedan for å lage bil ut av det... Er jo kjøleribber på bakakselen min også. Den er det ikke noe spess med. (stv bakaksel da...) Den er verdt det folk gidder å gi for den. Og her er et bud. 5000kr. Veit det er skam bud, men det vil nok koste en god del å få bil ut av den igjen. Spes med tanke på at motoren ikke er komplett, kan jo være rasa for alt jeg veit, og at det kun er en 3000 evt en 2,0l orginalt... Men jeg henter'n på dagen om jeg får'n for det. (PS: bildene kommer ikke opp) Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Desember 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 Har bud på 7000 kr. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.