coupe quattro Skrevet April 21, 2003 Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 hvor selges det til en fornuftig pris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet April 21, 2003 Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Åpent? Bare til å plukke det av det vel?? *knegg knegg*grinchy grinchy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet April 21, 2003 Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Originally posted by coupe quattro hvor selges det til en fornuftig pris. hør med felg-import Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet April 22, 2003 Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 http://www.caprizonetuning.com har vertfall MASSE på lager. fra 599,- til 699,- (alt etter hvorfint du vill ha et) det heter "dynamic by autostyle" funker dritt fint! jeg hadde K&N før men har hevet det for lengst ;) dette nye filteret gidde mye bedre lyd ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apsis Skrevet April 22, 2003 Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 Jeg har et pipercrossfilter på corollaen min, men jeg merker stort sett ingen lydforskjell. (utenom sugelyden) Er det stor forskjell på åssen lyd de forskjellige åpne filtera gir? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupe quattro Skrevet April 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 thnx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupe quattro Skrevet Mai 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2003 får verken tak i caprizone tuning på telefon eller e.mail, noen andre firmaer som har dette til en rimelig pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsmotor Skrevet Mai 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2003 Bilxtra selger åpne filter, kollevold rallyimport, norsk forgasser service! Siter AUDI QUATTRO TO THE PEOPLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet Mai 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2003 får verken tak i caprizone tuning på telefon eller e.mail, noen andre firmaer som har dette til en rimelig pris? er du sikker du har sendt e-mail til rett addresse? moondog@online.no når jeg sender mail får jeg somregel svar innen en liten time? har du rett tlf nummer? 51628501 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperstad Skrevet Mai 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2003 Originally posted by coupe quattro hvor selges det til en fornuftig pris. Med åpent filter mener du sikkert universal filter. Hvor stort skal det vere. Eg kan skaffe "Green Cotton" universal filter. Si en størrelse så skal eg komme med pris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupe quattro Skrevet Mai 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2003 Originally posted by Sperstad Med åpent filter mener du sikkert universal filter. Hvor stort skal det vere. Eg kan skaffe "Green Cotton" universal filter. Si en størrelse så skal eg komme med pris. trenger 3 filter. 1. til audi rs2, filteret kan maks være ca. 10-12 cm langt. tror det er ca. 76mm massemåler på den. 2., til audi s4, ca 14-16 cm langt 2, til audi s2, ca 14-16 cm langt- alle filterene må ha åpning på toppen. tror det er 76 mm diameter masse måler på alle de. husker ikke helt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet Mai 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2003 caprizonetuning har masse me 76mm åpning de "vanlige" filterene (cone filter med chrome på toppen) de koster 599,- pr. stk de er utrolig pene + ikke for store =) se i linken på "media" forum under topic "endelig!" der ser du hvor stort filteret ser ut (skal du ha det filteret jeg har koster det 699,- tror jeg siden det er me mer mønster osv på) hvis de ikke er 76mm på dem så er det sikkert 65mm noen som også caprizone tuning har masse av på lager! ;) noe mer du lurer på?, bare ta kontakt på pm eller.no :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperstad Skrevet Mai 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2003 Originally posted by coupe quattro trenger 3 filter. 1. til audi rs2, filteret kan maks være ca. 10-12 cm langt. tror det er ca. 76mm massemåler på den. 2., til audi s4, ca 14-16 cm langt 2, til audi s2, ca 14-16 cm langt- alle filterene må ha åpning på toppen. tror det er 76 mm diameter masse måler på alle de. husker ikke helt 1. Innfesting: 75mm Lengde: 130mm Diameter: 110/75m Pris: 520,- Til Audi S4 og S2 er filteret ovenfor best egnet, for går en opp i lengde på filteret blir innfestinga større også. Er du interessert i å kjøpe så send meg en mail! actio-os@actio-os.net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg