jørn bergflødt Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 :thumb [/img] [/img] Og i taket, sånn som er orginalt i A6'n [/img] [/img] Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet November 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 [/img] Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 hore opp en s3 med dioder osv... nei takk, dette likte jeg ikke ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet November 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 hore opp en s3 med dioder osv... nei takk, dette likte jeg ikke ;) Bare bitter du fordi det ikke blei noe S3 på deg og måtte ta til takke med en RIS koker!! Hehe. Bjørn sin gule S4 på VACN forumet er oxo horet opp til de flestes begeistring! Smak og behag. Dårlige bilder tatt med mob, for det ser bra ut "LIVE" Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Bare bitter du fordi det ikke blei noe S3 på deg og måtte ta til takke med en RIS koker!! Hehe. Bjørn sin gule S4 på VACN forumet er oxo horet opp til de flestes begeistring! Smak og behag. Dårlige bilder tatt med mob, for det ser bra ut "LIVE" Jørn Absolut ikke bitter... har fått en sinnsyk kjøremaskin uansett jeg... overflødig dioder og lys er ikke min smak... ser ikke helt vitsen.... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel-Erik Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Absolut ikke bitter... har fått en sinnsyk kjøremaskin uansett jeg... overflødig dioder og lys er ikke min smak... ser ikke helt vitsen.... Hehe... vet ikke hvem som kjørte 318 med neon og dioder i jeg :thumb :-P Men uansett til topic... nå skal det sies at der var jo helt horible bilder og at det sikkert er drit kult i virkeligheten... men men sånn e' det, sånn e' det. :-P kanskje du burde prøve noe annet enn bare enkelt dioder her og der :) -Erik- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Diode inni dørhåndtaket? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet November 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 ja enig at bildene er utrolig dårlige!! hmmmmmmmmm Men skal prøve å ta noen litt klarere en dag!! Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet November 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=17624&page=3&pp=15&highlight=dioder Sjekk denne linken da gutter så kan dere jo se noen bilder hvordan man setter inn dioder i dørhåndtaket!! Dette er riktignok en S4 men ser jo ganskke likt ut! Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Festlig at dere mobber dioder i dørhåndtakene når Audi leverer det originalt på f.eks A6. Det kan være et tips å kappe av tuppen på lysdioden (så den blir flat foran). Gjør du det blir lyset mer spredt og diffust og passer bedre til den type bruk. Svake lys i dørhåndtaka er vel sett på som en comfort-funksjon. Har du aldri hatt noen i bilen som har fomla etter håndtaket når det er mørkt? Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 lyst på dette selv jeg. Nice Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet November 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 kiddie Festlig at dere mobber dioder i dørhåndtakene når Audi leverer det originalt på f.eks A6. Det kan være et tips å kappe av tuppen på lysdioden (så den blir flat foran). Gjør du det blir lyset mer spredt og diffust og passer bedre til den type bruk. Svake lys i dørhåndtaka er vel sett på som en comfort-funksjon. Har du aldri hatt noen i bilen som har fomla etter håndtaket når det er mørkt? Kutte tuppen ja! Lurt takk for tipset! Ser illefall bra ut i virkeligheten!!!! Smooth jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg