espenaa Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 Originally posted by Fyrsten Rolig nå... Hadde tenkt å være gift noen år da... forresten trenger du 5-trinns til en av B-ene dine? Gift du ja.. best og holde seg på matta da :D De bilene med - foran er nok biler jeg har hatt.. Blitt litt mye og ha så masse biler på en gang når jeg bor i Sandviken i Bergen og ikke har en priv parkering engang... :) Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 Originally posted by Fyrsten Da vanker det nok tvangssalg av bilen... hehe.. Vel, ho er kresen, ho vil ha supra. Men med hus og gjeld og sånn så er det litt vanskelig å få til... Hvis hun er interessert i Supra så er jo Celica ST205 midt i blinken! :) Ikke så heeelt forskjellig karosseri. Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyrsten Skrevet Mai 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2003 Originally posted by ElectronicMix Gift du ja.. best og holde seg på matta da :D De bilene med - foran er nok biler jeg har hatt.. Blitt litt mye og ha så masse biler på en gang når jeg bor i Sandviken i Bergen og ikke har en priv parkering engang... :) Blingsa litt jeg da... Åja, der er det virkelig dårlig plass, var på besøk hos en kompis og sleit virkelig med å få parkert. Men kort vei til sentrum da, og alt det innebærer ;) Siter Bilvask er oppskrytt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg