Gå til innhold

Bora (Jetta i usa..)

Ranger emnet

Fyrsten

Anbefalte innlegg

Vet ikke om noen vanlige feil på Bora. Det er jo Volkswagen og den er vel produsert fra -99 så mye galt er det nok ikke. Se etter vanlige slitasje feil. Finner sikkert et sted på nettet hvor det står hva man bør sjekke når man kjøper bruktbil. Tror jeg så en tråd her på forumet med link til en side for ikke så lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, bora er jævli tøffe.. ell blir tøffe da når man slenger på litt stash.

den som var i bilsport den gråe med 19" var RÅ!

er/var med en i vagteam(en liten vw/audi klubb jeg er med i)

http://home.no.net/vagteam1/sveinbora.htm

den er det kansje litt mye plastikk på? etter min smak er det litt overkill.. stripe i fram ruta og bak ruta + + spolierne...

men er vel ikke no særlig bil nå lenger :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by passat kara

Helt enig, bora er jævli tøffe.. ell blir tøffe da når man slenger på litt stash.

den som var i bilsport den gråe med 19" var RÅ!

er/var med en i vagteam(en liten vw/audi klubb jeg er med i)

http://home.no.net/vagteam1/sveinbora.htm

den er det kansje litt mye plastikk på? etter min smak er det litt overkill.. stripe i fram ruta og bak ruta + + spolierne...

men er vel ikke no særlig bil nå lenger :(

Mye plastikk nei..... :rolleyes: He,he.

Hver sin smak, men så du den ordentlig så ble det noe annet synes jeg. Bare synd at det ikke blir noe mer av den.....

Var uansett veldig gjennomført i forhold til andre Bora'er her i landet, eneste jeg vet om er Baltus sin. Min var kosta på 230'++

Ikke alt man la merke til før man så den skikkelig.

Ligger en tråd på Golf 4 forumet om den oxo.....

Hadde kjøpt Lexus lykter og venta bare på bekreftelse på at de felgene jeg skulle ha passet på bilen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste på golf 4 forumet om den :)

Var en fin bil, synd du var uheldig,men men sånn kan skje den beste.

Har du noen ny bil i kikkerten? eller nytt prosjekt da.. hehe

Så baltus sin (den grå med 19" og svarte bak lys i bilsport ikke sant?) Syns den var fiiiin, jævli fin inni også så det ut som.

Syns forsåvidt ikke det var sååå pent med svarte baklys på den, kansje vært finere med røde bak lys?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste på golf 4 forumet om den :)

Var en fin bil, synd du var uheldig,men men sånn kan skje den beste.

Har du noen ny bil i kikkerten? eller nytt prosjekt da.. hehe

Så baltus sin (den grå med 19" og svarte bak lys i bilsport ikke sant?) Syns den var fiiiin, jævli fin inni også så det ut som.

Syns forsåvidt ikke det var sååå pent med svarte baklys på den, kansje vært finere med røde bak lys?

Får ikke gjort noe med det som har skjedd....

Yepp, handle forrige uke, står litt her:http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=10375

Nei, likte ikke de svarte jeg heller. Røde er det orginalt, satt det på når jeg kjøpte. Handlet hvite Hella lykter dagen etter. :)

Oxo kjøpte jeg de Lexus lyktene som Hercem har på sin. De passa fint på sølvgrå bil.

:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvitt er pent på sølv farget bil, blir liksom diskre men lekkert. Lexus er jo pent men syns ikke det er pent på alle slags biler.

Svart blir for stor overgang... syns rødt er jævli pent på sølv biler. har røde på min gamle grå.. hehe

var en pen audi det.. eller blir sikkert nice med felger og sånn smått og godt :)

Du får lykke til med bygget av den.

Du får melde den inn i vagteam da.. tru bora'n din ligg der enda faktisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvitt er pent på sølv farget bil, blir liksom diskre men lekkert. Lexus er jo pent men syns ikke det er pent på alle slags biler.

Svart blir for stor overgang... syns rødt er jævli pent på sølv biler. har røde på min gamle grå.. hehe

var en pen audi det.. eller blir sikkert nice med felger og sånn smått og godt :)

Du får lykke til med bygget av den.

Du får melde den inn i vagteam da.. tru bora'n din ligg der enda faktisk..

Takk, skal vel ha noen andre etterhvert får se....

Yepp, skal prøve å få sendt noen bilder og info men kameraten min som skal sende de over stresser ikke.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider