Audimaaan Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Akkuratt gått til anskaffelse av en 2001 mod 330ci :) Da har jeg fått skaffet noen nye bilder m'm ...Vil gjerne ha noen tips til hvordan felger jeg skal kjøpe,nå sitter det bare noen 17" på,har tenkt til å gå for noen 19"...Noen forslag? Vil gjerne få noen tilbakemekdinger på hva jeg bør gjøre/ikke gjøre...Som dere ser på noen av bildene så har jeg "tatt" det venstre sideskjørtet,eller det var dama som lånte bilen da angry Men det ligger ett nytt i garasjen å venter på meg :afro [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] Siter Dag Andresen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audimaaan Skrevet November 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Bildene kom litt hulter i bulter men:-) Siter Dag Andresen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 hei dødsfet bil.. hvor mye har den gått? er det lov og spørre ca hva du ga for den? misunelig :assman felger: http://www.eyecandyracing.no/felger.htm http://norway.schmiedmann.com/DisplayProductsNew.aspx?SeriesID=9&ModelID=4&CategoryID=10&MediaType=Screen&DummyId=0 eller slike felger som står på den første bmwen på denne siden: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=91752 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audimaaan Skrevet November 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Takk for det cheers Bilen har gått 105 000km nå, jeg ga 180 000sek :thumb Siter Dag Andresen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Ville byttet ut det lyse gitteret med et mørkt, grovere ett. Hvor i Strömstad bor du? Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audimaaan Skrevet November 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Har tenkt på det ja...Bor nesten midt i "byn"... Siter Dag Andresen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Sinnsykt pen bil, men gjør som Øyvind sier og bytt ut til mørkere gitter! Fiks også det bak, ser så uferdig ut :( Siter [0]Bmw 320i -89 [X]Toyota Corolla -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audimaaan Skrevet November 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Ja det er på vei...skal fikses så fort jeg får tid :thumb Siter Dag Andresen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 ...må bare gratulere med utrolig fet bil.... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Ja det er på vei...skal fikses så fort jeg får tid :thumb Good good... :fire: Siter [0]Bmw 320i -89 [X]Toyota Corolla -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audimaaan Skrevet November 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Noen som har noen formening om jeg bør ha klarglass blinkers foran med krom eller mørk bakgrunn? Hva tror dere passer best? Siter Dag Andresen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audimaaan Skrevet November 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Noen som har noen erfaring med åpent luftfilter på disse bilene? Er det K&n som gjelder eller er det noen andre som er bedre? Eller er det dumt å kjøre med åpent filter? Siter Dag Andresen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elvegard Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Kjøp csl felger. De vil passe bilen din bra. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=6436895&sid=6a0Fq4iDv723456&pos=7&tot=9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audimaaan Skrevet November 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Er egentlig breyton jeg er ute etter...men de hadde sikkert blitt bra det der også cheers Siter Dag Andresen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heo1977 Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Har du lyst på et FK Highsport 30-70 mm senkesett kanskje? stivt og godt. brukt bare et par mnd ca. . :) Montert på av han som hadde 2001 modell 330 Ci'en min før men litt for stivt og sånn for meg. Fjærene foran er i motorsykkel fjær size. Hansemann Siter '00 Mitsubishi Lancer Evolution 6 TME Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg